امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود بازی Goat Simulator 3 – Digital Downgrade Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Goat Simulator 3 – Digital Downgrade Edition برای کامپیوتر

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 8
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

دانلود بازی Goat Simulator 3 – Digital Downgrade Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Goat Simulator 3 – Digital Downgrade Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Goat Simulator 3 – Digital Downgrade Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Goat Simulator 3 – Digital Downgrade Edition برای کامپیوتر
دانلود بازی Goat Simulator 3 – Digital Downgrade Edition برای کامپیوتر

بازی شبیه ساز بز 3


در بازی Goat Simulator 3 باید گله خود را جمع آوری کرده و وارد تجربه‌ای کاملا جدید و کاملا واقعی محور در جهان بازی شوید. این اثر بار دیگر با محوریت یک باز بوده و با گیم‌پلی سوم شخص به سراغش خواهید رفت. باید خرابکاری در شهر را به سطح دیگری رسانده و کارهایی را انجام دهید که از شما خواسته شده است. می‌توانید یک تیم هم در کنار خود داشته و از آن‌ها برای خرابکاری استفاده کنید. می‌توانید برای دور دیگری از ضربات آماده شده و راه خود را از طریق یک دنیای جهان بازی کاملا جدید پیدا کرده و بیشترین میزان تلفات را پشت سر خود ایجاد کنید. از ویژگی‌هاای کلیدی بازی باید به امکان تجربه مولتی پلیر آفلاین با دوستان اشاره کنیم.

بازی بازهای زیادی دارد و تنوع آن‌ها سبب می‌شود که مدام بتوانید بازی را تکرار کنید. بز شما می‌تواند کاستوم عجیب و مسخره‌ای هم داشته باشد و بخشی از فاز سرگرم کنندگی بازی را تشکیل می‌دهد. این بازی در داستان خود با دروغ و خیانت هم مواجه است و می‌توانید به سراغ یک سری مینی گیم هم در بازی بروید. این مینی گیم‌ها کمک می‌کنند که فاز سرگرم کنندگی بازی حفظ شده و خسته نشوید. این هم یکی دیگر از آثار احمقانه‌ای است که ممکن است دلیل ساخته شدنش را متوجه نشوید. اما کافی است که یک بار به تجربه آن نشسته و تجربه خرابکاری با بز ماجرای‌مان را دنبال کنید.


Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 28 اسفند 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
حجم فایل: 2.4گیگابایت
تاریخ انتشار: FEB-20-2024
قیمت: 29.99 دلار
رمز فایل: www.downloadha.com

دانلود بازی Goat Simulator 3 v319767–ElAmigos با لینک مستقیم


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background