امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

The Walking Zombie 2 3.18.0 – بازی اکشن شهر مردگان دو 2 اندروید + مود

The Walking Zombie 2 3.18.0 – بازی اکشن شهر مردگان دو 2 اندروید + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 5.0
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:341 بار
  • توسطآریان
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 7
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

The Walking Zombie 2 3.18.0 – بازی اکشن شهر مردگان دو 2 اندروید + مود The Walking Zombie 2 3.18.0 – بازی اکشن شهر مردگان دو 2 اندروید + مود The Walking Zombie 2 3.18.0 – بازی اکشن شهر مردگان دو 2 اندروید + مود The Walking Zombie 2 3.18.0 – بازی اکشن شهر مردگان دو 2 اندروید + مود
The Walking Zombie 2 3.18.0 – بازی اکشن شهر مردگان دو 2 اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی شهر مردگان 2


The Walking Zombie 2 - شهر مردگان 2 یک بازی اکشن سرگرم کننده و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Alda Games برای دستگاه های اندروید است که در پی موفقیت های نسخه اولش طراحی و ساخته شده و شاهد عرضه شدن آن به صورت رایگان در گوگل پلی هستیم. در اینجا نیز داستان کلی در مورد شهر مردگان است، شهری که در ان یک بیماری مهلک شیوع پیدا کرده و باعث شده همه انسان ها به زامبی های خونخوار تبدیل شوند و شما باید برای نجات جان خود تلاش کنید و با سلاح های در دسترس زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و برای زنده ماندن هر کاری از دست تان بر می اید، انجام دهید

  

بازی شهر مردگان 2

  

زندگی در جهان زامبی را به تصویر می کشد جایی که شما در آن متولد شدید و بزرگ شده این جهان هستید ولی چیزی که شما را از بقیه جدا کرده این است که بدن شما در برابر ویروس مقاومت نشان داده و آلوده نمی شوید فقط امکان کشته شدنتان وجود دارد و ویروس نمی تواند بر بدن شما تاثیر بگذارد و آلودتان کند.

پس باید در این جهان پر از هرج مرج سلاح خود را بردارید و و به نقاط مختلف سفر کنید و دشمنان خود و این موجودات خونخوار را یکی پس از دیگری نابود سازید تا راه حل و درمان این بیماری را پیدا کرده تا بشریت را نجات دهید. این بیماری درمان دارد چون خون شما این را نشان می دهد پس نیاز دارید برای تحقیقات خود به نقاط مختلف جهان رفته و این مشکل را حل سازید. چشم و امید مردم بازمانده به شماست پس در این راه شکست نخورید و مقاوم باشید. انواع مهارت ها و سلاح های مختلف در بازی وجود دارد که باید از آنها در برابر هجوم این موجودات استفاده کنید و رفته رفته قدرت خود را افزایش دهید تا به یک ابر قهرمان تبدیل شوید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 17 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 107 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 72 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background