تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » DEAD TRIGGER 2 1.10.6 – بازی اکشن – تفنگی گرافیکی دد ترایگر 2 اندروید

DEAD TRIGGER 2 1.10.6 – بازی اکشن – تفنگی گرافیکی دد ترایگر 2 اندروید

اندروید 5.0 بازی اندرویداکشن 21 اردیبهشت 1403 79 بازدید 0 دیدگاه

DEAD TRIGGER 2 1.10.6 – بازی اکشن – تفنگی گرافیکی دد ترایگر 2 اندروید

بازی دد ترایگر 2

DEAD TRIGGER 2 - دد ترایگر 2 محصولی از کمپانی Madfinger Games را داریم که از بهترین بازی های اول شخص تیرانداز زامبی محسوب می شود. این بازی برخلاف نسخه اول این سبک به صورت داستانی می باشد و به صورت مستقیم با منویی شامل مرحله های مختلف و با امکان ماجراجویی و خطا داستانی زیبا شروع می شود.

 

DEAD TRIGGER 2

  

داستان بازی از این قرار است که در سال 2012 جهان در حال پایان یافتن است، زامبی ها تمام شهر ها را تحت کنترل گرفته اند، ارزش پول از دست رفته است و هر کسی تنها به فکر پر کردن جیب خودش است، نه جهان. تنها افراد حاکم بر جهان توانسته اند از دست این ویروس جان سالم به در ببرند، به علاوه چند نفر دیگر که قصد نجات دنیا را دارند. اما سایر مردم به زامبی و حیوانات وحشی تبدیل شده اند. 

در بازی DEAD TRIGGER 2 وارد دنیایی شوید که تمام انسان ها برای بقای خود در حال جنگ با زامبی ها می باشند. یک محل امن و مجهز پیدا کنید تا از زامبی ها مخفی بمانید تا بتوانید راهی برای زنده ماندن یا مبارزه با آن ها پیدا کنید. طاعون زامبی در سراسر کره زمین پخش شده است و تنها راه مبارزه با آن کشتن زامبی های تشنه به خود انسان است! این به شما بستگی دارد که آیا می توانید برای بقا خود و بشریت آن ها را نابود کنید یا خیر؟پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

DEAD TRIGGER 2 1.10.6 – بازی اکشن – تفنگی گرافیکی دد ترایگر 2 اندروید DEAD TRIGGER 2 1.10.6 – بازی اکشن – تفنگی گرافیکی دد ترایگر 2 اندروید
DEAD TRIGGER 2 1.10.6 – بازی اکشن – تفنگی گرافیکی دد ترایگر 2 اندروید DEAD TRIGGER 2 1.10.6 – بازی اکشن – تفنگی گرافیکی دد ترایگر 2 اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 21 اردیبهشت 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

1 – برای بازی می بایستی حتما اتصال اینترنت برقرار بوده و با گذر از تحریم شروع به بازی کردن نمایید!
2 – در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید ؛ نسخه ی قبلی بازی از کار خواهد افتاد! پس برای نسخه ی جدید پرنده بازی ها رو مد نظر داشته باشید!
3 – نسخه جدید بازی تا به این لحظه هک نشده، اگر بازی هک شد مود آن را اضافه خواهیم کرد [در زمینه مود سوال نفرمایید، تایید نمی شود]

8 ستاره توسط 2 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه