امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Johnny Trigger 1.12.36 – بازی اکشن تفننی آفلاین جانی تریگر اندروید + مود

Johnny Trigger 1.12.36 – بازی اکشن تفننی آفلاین جانی تریگر اندروید + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 7.1
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:401 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 6
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

Johnny Trigger 1.12.36 – بازی اکشن تفننی آفلاین جانی تریگر اندروید + مود Johnny Trigger 1.12.36 – بازی اکشن تفننی آفلاین جانی تریگر اندروید + مود Johnny Trigger 1.12.36 – بازی اکشن تفننی آفلاین جانی تریگر اندروید + مود Johnny Trigger 1.12.36 – بازی اکشن تفننی آفلاین جانی تریگر اندروید + مود
Johnny Trigger 1.12.36 – بازی اکشن تفننی آفلاین جانی تریگر اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی جانی تریگر


Johnny Trigger – جانی تریگر یک بازی اکشن تفننی و فوق العاده است.  Johnny Trigger  یک  بسیار خوش ساخت و تمیز در دسته بازی ها اکشن تفنگی است. بسیار بازی خوش ساخت و تمیز است که، بازی را استودیوی خوش ذوق و خلاق say game برای اندرویدی ها منتشر کرده است. این استودیو بازی های کم حجم و با کیفیت بالا ارائه می کند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.6 از 5 امتیاز است. Johnny Trigger تنها در یک هفته از مرز 10 میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کرد! اگر از علاقه مندان به این سبک بازی ها هستید می توانید در ادامه نسخه معمولی یا مود شده این بازی را به صورت تست شده و رایگان از پرنده بازی ها دانلود کنید.

 

Johnny Trigger

 

در بازی Johnny Trigger شخصیت اصلی به صورت خودکار به سمت جلو حرکت کرده و به محض رسیدن به دشمنان به صورت خودکار آماده شلیک می شود. در اغلب موارد شخصیت بازی بعد از رسیدن به صحنه ای که در آن دشمنان حضور دارند یک پرش حرفه ای می کند تا روی هوا به سمت دشمنان شلیک کند. این پرش ها باعث اکشن شدن بازی و صحنه های مبارزاتی آن می شوند. بعد از پریدن یا آماده شدن برای شلیک، یک خط لیزری از سلاح شما به صورت مستقیم ساطع می شود. این خط همان هدف شما می باشد. وقتی که بازی به آن بخش برسد، زمان به صورت آهسته دنبال می شود تا شما بتوانید هدف گیری و شلیک دقیقی داشته باشید. این خط شلیک به صورت 360 درجه توسط شخصیت اصلی بازی می چرخد تا شما تمام اطراف را تحت پوشش بدهید.

در Johnny Trigger وظیفه شما این است که به محض رسیدن هدف به دشمنان روی صفحه ضربه بزنید تا شلیک انجام شود. برای امتیاز بیشتر روی سر دشمنان هدف بگیرید تا امتیاز مخصوص ضربات هدشات را دریافت کنید. فراموش نکنید که اگر خط تیر از روی یک دشمن عبور کند و شما نتوانید شلیک موفقیت آمیز داشته باشید، آن دشمن به سمت شما شلیک کرده و شما بازنده می شوید. بعد از چند مرحله عادی، یک مرحله مخصوص (Boss Level) برای رویارویی با یک رئیس طراحی شده است. برای نابود کردن این رئیس باید به جای یک تیر چندین بار به سمت او تیراندازی کنید. با نابود کردن دشمنان و رفتن به مراحل بالاتر پول به دست می آورید. با این پول ها نیز قادر هستید تا شخصیت بازی را شخصی سازی کرده و لباس های مختلف خریداری کنید و یا اقدام به خرید سلاح های قوی تر و بهتر کنید. Johnny Trigger یک بازی ساده و بسیار جذاب است که می تواند گزینه ای عالی برای اوقات فراغت شما باشد. به خاطر خشونت نسبی بازی، انجام آن فقط برای افراد بالای 12 سال توصیه می شود.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 17 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 126 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 103 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background