امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

BombSquad 1.7.35 – آپدیت بازی بمب اسکواد اندروید + PRO + مود

BombSquad 1.7.35 – آپدیت بازی بمب اسکواد اندروید + PRO + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 6.0
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:73 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 3
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

BombSquad 1.7.35 – آپدیت بازی بمب اسکواد اندروید + PRO + مود BombSquad 1.7.35 – آپدیت بازی بمب اسکواد اندروید + PRO + مود BombSquad 1.7.35 – آپدیت بازی بمب اسکواد اندروید + PRO + مود BombSquad 1.7.35 – آپدیت بازی بمب اسکواد اندروید + PRO + مود
BombSquad 1.7.35 – آپدیت بازی بمب اسکواد اندروید + PRO + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی بمب اسکواد


BombSquad – بمب اسکواد یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازی سازی Eric Froemling برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و از محبوب ترین بازی های دسته بندی سبک اکشن به شمار می رود. این بازی شامل تعداد زیادی از مینی گیم های بسیار هیجان انگیز است که همگی با منفجر کردن بمب ها همراه است.

  

بازی بمب اسکواد

  

در این بازی باید با پرتاپ نارنجک به دشمنان خود حمله کرده و آنها را نابود نمایید. صحنه های زیبای انفجار خلق نمایید. بازی دارای مینی گیم های متعددی از جمله هاکی ، تسخیر پرچم و غیره می باشد که به جذابیت بازی افزوده است. با توجه به گیم های کوچکی که وجود دارد بازی دارای کاراکترها و شخصیت های متعددی است. شخصیت هایی مانند سر آشپز های دیوانه ، دزدان دریایی، نینجا ها ، بیگانه های فضایی و غیره بازی متفاوتی را به شما ارائه می کند. کلیه شخصیت ها قابلیت ارتقاء دارند. یکی دیگر از ویژگی های جالب بازی BombSquad امکان ساپورت همزمان تا 8 بازیکن است. بازی BombSquad هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است که ما در وبسایت پرنده بازی ها جدیدترین و اخرین ورژن ان را معرفی و عرضه نموده ایم که می توانیدان را با یک کلیک دریافت نمایید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 17 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
در نسخه Pro همه شخصیت ها در دسترس اند، 400 بلیط به صورت پیش فرض دارید، 10 درصد امتیاز بیشتر در لیگ ها به شما تعلق می گیرد و تبلیغات هم ندارد.

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 143 مگابایت

دانلود فایل نصبی PRO بازی با لینک مستقیم - 60 مگابایت

دانلود فایل نصبی مود بازی با لینک مستقیم - 69 مگابایت

دانلود فایل نصبی BombSquad VR for Cardboard با حجم 118 مگابایت

دانلود فایل نصبی BombSquad Remote با حجم 1 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background