امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

آموزش کسب درآمد از بازی های کامپیوتری - جدیدترین روش های درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از بازی های کامپیوتری - جدیدترین روش های درآمد از اینترنت
  • آپدیت:
  • دسته:
  • تعداد بازدید:477 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 3
  • رای دهنده‌ها: 3

اسکرین شات ها

آموزش کسب درآمد از بازی های کامپیوتری - جدیدترین روش های درآمد از اینترنت
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

سلام کاربران سایت پرنده بازیها امروز با سومین مقاله در مورد کسب درآمد از بازی در خدمت شماییم . نکته قابل توجه : پرنده بازیها در مورد صحت این مطلب هیچ تضمینی نمیکند! و این مطلب صرفا برای اطلاع شما از روش هاست.

.

کسب درآمد از بازی های کامپیوتری ، یکی از موضوعات مهمی است که بسیاری از کاربران فضای رمز ارزها به دنبال آن هستند. از آنجایی که بازار رمز ارزها در بین مردم جهان جا باز کرده‌ است، بسیاری از کاربران سعی در فعالیت درون این بازار را دارند. به این دلیل که بتوانند سرمایه خود را افزایش دهند. بسیاری از افراد ارز دیجیتال را خرید نمی‌کنند و سعی در بدست آوردن رایگان آن دارند.

یکی از راه های بدست آوردن رایگان ارز دیجیتال بازی کردن است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این مقاله کسب درآمد از بازی کامپیوتری را به شما عزیزان ارائه دهیم. افراد با بازی کردن بدون اینکه هزینه خرید یک ارز دیجیتال را بدهند میتوانند رایگان آن را دریافت کنند. در ابتدا بسیاری از افراد فکر می‌کردند که این موضوع یک شوخی بیش نیست اما با مرور زمان و دادن پاداش به برندگان بازی این امر در بین مردم به حقیقت پیوست. 

امروزه، بازار ارز دیجیتال طیف وسیعی از راه‌ها را ارائه می‌کند که از طریق آن افراد می‌توانند توکن کسب کنند. چه از طریق سرمایه گذاری منظم، سهام، حراج های اسلات یا موارد مشابه، معمولاً متوجه خواهید شد که فرآیند کسب ارز دیجیتال اغلب کسل کننده می‌باشد. اما اگر بتوانید رمز ارز را از طریق بازی کسب کنید چه؟ باز هم کسل کننده است ؟ شما در واقع می توانید دارایی های دیجیتالی را از طریق بازی به دست آورید. اما اینها دقیقاً چه هستند و کدام یک بهترین هستند؟ بیایید دریابیم.

 
 

کسب درآمد از بازی های کامپیوتری کریپتو چیست ؟

همانطور که از نام آن پیداست، کسب درآمد از بازی های کامپیوتری (یا P2E) شامل کسب نوعی ارز دیجیتال از طریق بازی کردن است. اینها معمولاً شامل ساختن ارز درون بازی با انجام ماموریت ها، برنده شدن در نبردها و تکمیل انواع دیگر چالش ها است. شما معمولاً می‌توانید این ارز درون بازی را، با بیت کوین، اتریوم یا هر توکن دیگری در یک صرافی غیرمتمرکز مبادله کنید.

 گاهی اوقات می‌توانید به صورت رایگان شروع به بازی کنید، اما گاهی اوقات نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارید. به این منظور که باید برای شروع بازی چیزی را خریداری کنید. مثلا در یک بازی اکشن، برای شروع بازی نیاز است اسلحه‌ای را در ابتدا خریداری کنید و سپس میتوانید بازی را استارت کنید.

و ارزی که با انجام این بازی‌ها به دست می‌آید را می‌توان به کیف پول ارزهای دیجیتال منتقل کرد یا برای خرید سایر موارد درون بازی استفاده کرد. همچنین می توانید از آنها برای خرید NFT یا توکن های غیرقابل تعویض استفاده کنید. در برخی موارد، NFT ها ارز درون بازی هستند. این بدان معناست که بازیکنان می توانند ادعای مالکیت آیتم های درون بازی را داشته باشند و آنها را بفروشند یا معامله کنند.

 مزایای مالی این بازی ها انگیزه بزرگی برای بازیکنان است، به همین دلیل است که صنعت P2E به سرعت در حال رشد است. چنین پروژه هایی تحت یک چتر به نام GameFi، ترکیبی از بازی و امور مالی غیرمتمرکز (یا DeFi) قرار می گیرند.

بهترین بازی برای کسب درآمد در حال حاضر

اکنون که می‌دانید بازی های رمزنگاری برای کسب درآمد یک گام بزرگ رو به جلو برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال هستند، کدام یک از آنها بهترین اند ؟

البته، پاسخ به این سوال ممکن است ذهنی باشد، زیرا افراد مختلف از انواع مختلفی از بازی ها لذت می‌برند و سلایق افراد در انتخاب و انجام بازی متفاوت است. اما، ما فهرستی از بازی‌های رمزنگاری P2E را گردآوری کرده‌ایم که انجام آن‌ها سرگرم‌کننده است و تضمین می‌کند که دارایی‌های دیجیتال به دست خواهید ‌آورد.

1. Plant vs. Undead

Plant vs. Undead یک بازی عالی است اگر به مبارزات بی وقفه علاقه ای ندارید. این بازی بر کشاورزی تمرکز دارد، جایی که شما انرژی نور یا LE را برای پیشرفت بیشتر تولید می‌کنید. Light Energy ارز درون بازی Plant vs. Undead می‌باشد که میتوانید آن را به توکن های رسمی Plant vs. Undead (یا PVU) تبدیل کنید. سپس می توانید آنها را در صرافی های غیرمتمرکز مختلف معامله کنید.

 همچنین NFT های گیاهی وجود دارد که می‌توانید آنها را برای سود به دست آورید و بفروشید، اگرچه ارزش هر NFT بسته به نادر بودن آن متفاوت است. Plant vs. Undead دارای یک عنصر جنگی است، زیرا شما باید از مزرعه خود و در نتیجه از گیاهان ارزشمند خود دفاع کنید، اما این به هیچ وجه هدف اصلی بازی نیست. در عوض، خود را در حال برداشت دانه، حفظ مزرعه خود و انجام ماموریت‌ها بیش از هر چیز دیگری خواهید دید.

Plant vs. Undead

Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 10 مهر 1401 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background