امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

کسب درآمد از بازی های آنلاین !!!!!!!

کسب درآمد از بازی های آنلاین !!!!!!!
  • آپدیت:
  • دسته:
  • تعداد بازدید:513 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 6
  • رای دهنده‌ها: 4

اسکرین شات ها

کسب درآمد از بازی های آنلاین !!!!!!!
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

کسب درآمد از بازی های آنلاین ممکن است برای بسیاری جذاب و وسوسه‌کننده باشد؛ چرا که نه تنها می‌توان از اوقات فراغت خود لذت ببریم، بلکه درآمد دلاری با بازی آنلاین نیز به دست آوریم! یکی از محبوب‌ترین راه های کسب درآمد آنلاین با بازی کردن است؛ به همین دلیل روز به روز به سایت های بازی درآمدزا اضافه می‌شود و به نوعی به یکی از انواع کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است. اما درآمد دلاری مشکلات پرداخت ارزی و نقد دارند اما بد نیست بدانید که با استفاده از خدمات نقد کردن درامد ارزي در کافه ارز این کار بسیار آسان، اتوماتیک و در کمتر از ۳۰ دقیقه خواهد بود.

+ سایت پرنده بازیها در مورد صحت این مطلب هیچ تضمینی نمیکند!

کسب درآمد آنلاین اکنون سرگرم کننده‌تر از گذشته است. اگر عاشق بازی‌های آنلاین هستید و تجربه بازی و برنده شدن در آن‌ها را دارید، بهتر است نگاهی به بهترین سایت ها برای کسب درآمد از بازی آنلاین بیندازید. برای کسب درآمد از بازی های آنلاین نیازی به خرید پلی استیشن، ایکس باکس یا هر کنسول بازی دیگر در بازار نیست. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر، اینترنت و تجربه بازی است. در این مطلب از معرفی روش‌های کسب درآمد دلاری از سایت‌های خارجی و کسب درآمد از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای مختلف، با ۱۰ سایت برای کسب درآمد از بازی های آنلاین آشنا می‌شویم.

بهترین سایت ها برای کسب درآمد از بازی های آنلاین

وقتی اسم کسب درآمد با بازی آنلاین را می‌شنوید، شاید به یاد کسب درآمد از سایت مانی بردز که پیش از این به شما معرفی کردیم، بیفتید. اما سایت‌های دیگری نیز برای کسب درآمد دلاری از بازی وجود دارند که در ادامه با ۱۰ مورد از بهترین سایت های بازی های آنلاین برای کسب درآمد دلاری آشنا می‌شویم.

۱. سایت Swagbucks

سایت Swagbucks یک سایت کسب درآمد با بازی است به افراد پول پرداخت می‌کند تا کارهای خاصی از جمله بازی کردن را انجام دهند. این سایت چندین کار ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، تماشای فیلم، خرید، جستجوی محصولات، تماشای فیلم و بازی کردن. مبتدیان، می توانند با شرکت در تبلیغات روزانه ویژه بازی های مختلف شروع کرده و قبل از کسب تجربه در Swagbucks درآمد بیشتری کسب کنند.

۲. سایت InboxDollars

سایت InboxDollars به شما امکان می‌دهد در هنگام بازی های آنلاین مقداری پول کسب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدون هیچ هزینه‌ای در سایت InboxDollars ثبت‌نام کنید و بلافاصله شروع به بازی کنید. این وب‌سایت انواع مختلفی از بازی‌ها رابه شما پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید با شروع ۱۰ دلار در هر روز درآمد دلاری کسب کنید.

کسب درآمد از طریق کنسول بازی

۳. سایت Point Club

وب‌سایت Point Club یک بستر نظرسنجی محبوب است که به شما می دهد انواع کارها مانند بازی کردن آنلاین، انجام نظرسنجی و موارد دیگر را انجام دهید. برای پیوستن به آن، کاربران باید حداقل ۱۳ سال سن داشته باشند و دارای آدرس ایمیل معتبر باشند. اعضا فقط ۵ دلار برای ثبت‌نام پرداخت می‌کنند.

۴. سایت Bingo Mania

عاشق یک نوع بازی شبیه لوتو هستی؟ اگر جواب شما مثبت است، می‌توانید با بازی آنلاین شبیه لوتو درآمد کسب کنید. سایت BingoMania یکی از انواع سایت ها برای کسب درآمد از بازی های آنلاین است که روزانه انواع بازی‌های بینگو را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید ۱ دلار از هر دور بازی درآمد کسب کنید و تا زمان اعلام برنده، این پول در حال افزایش خواهد بود. بازی‌های ارائه شده در اینجا همه بازی های بینگو هستند.

کسب درآمد از بازی

۵. سایت Pogo

سایت Pogo یک سایت بازی است که در آن مبتدیان باید پنج روز اول تبلیغات را مشاهده کنند تا بتوانند نشانه‌ها را جمع‌آوری کنند. شما از این نشانه‌ها برای شرکت در انواع مختلف بازی‌های هیجان‌انگیز و اعتیادآور استفاده می‌کنید و از این بازی‌ها درآمد دلاری کسب می‌کنید. علاوه بر این، قرعه‌کشی روزانه ۱۰،۰۰۰ دلار جایزه برای یک برنده خوش شانس وجود دارد. هرچه بیشتر بازی کنید، شانس بیشتری برای برنده شدن جایزه خواهید داشت.

۶. سایت Gamesville

سایت Gamesville اولین و محبوب‌ترین سایت کسب درآمد با بازی مبتنی بر وب رایگان در اینترنت است. شما با بازی کردن و برنده شدن در بازی‌ها، امتیازات بالا و جوایز GV دریافت می‌کنید. سپس به شما اجازه داده می‌شود تا جوایز GV خود را به پول نقد و جوایز هیجان‌انگیز دیگر تبدیل کنید. Gamesville همچنین برای افرادی که تمایل به کسب جوایز GV ندارند، مسابقات نقدی را ارائه می‌دهد.

۷. سایت Paid Game Player

این سایت این امکان را برای دوستداران کسب درآمد از بازی های آنلاین فراهم می‌کند تا ضمن لذت بردن از بازی‌های مورد علاقه خود به صورت آنلاین، درآمد دلاری به دست آورند. پس از ثبت‌نام در حساب کاربری رایگان، می‌توانید به بیش از ۶۰۰ بازی مختلف در این سایت دسترسی پیدا کنید. شما باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید تا بتوانید ثبت‌نام کنید و شروع به کسب درآمد کنید.

۸. سایت Second life

Second Life امروزه از برجسته‌ترین وب‌سایت‌های بازی در اینترنت شناخته می‌شود. این سایت تجارت ملک (املاک و مستغلات مجازی)، ایجاد و فروش محتوا، فروش اسباب بازی، لباس، اجرای کنسرت‌های راک، رویدادها و نمایش‌های بازی را ارائه می‌کند.

سایت کسب درآمد با بازی

۹. سایت Clip 2Play

در این وب‌سایت، مسابقات روزانه متعددی برگزار می‌شود. بیشتر بازی‌های انجام شده بازی‌های فلش است و بازیکنان با یکدیگر می‌جنگند و برندگان در پایان روز اعلام می‌شوند. در اکثر موارد، ۵۰ نفر به عنوان برنده انتخاب می‌شوند و پاداش می‌گیرند. علاوه بر این، یک برنامه ارجاع وجود دارد که در آن می توانید برای هر مراجعه ۱۰ امتیاز کسب کنید. می‌توانید امتیاز را به صورت نقدی بازخرید کنید.

۱۰. سایت GSN Cash Games

این پلتفرم نیز یکی از راه‌های کسب درآمد از بازی آنلاین است که بازی‌هایی همچون بازی‌های کلمه‌ای، بازی، کارت، استراتژی، معماها و انواع دیگر بازی‌های هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد که مورد علاقه گیمرهای آنلاین قرار گرفته است. نکته خوب این است که این سایت به شما اجازه می‌دهد ابتدا قبل از ورود به مسابقات یک بازی را امتحان کنید. این امر به شما فرصتی می‌دهد تا قبل از تلاش برای بازی کردن آن با سایر بازیکنان، بازی را حس و درک کنید. علاوه بر این، مهارت‌های خود را پیدا می‌کنید. این بدان معنی است که شما با رقبای خود نسبتا همسان خواهید بود و این شانس بیشتری برای برنده شدن در بازی‌ها به شما می‌دهد.

+ سایت پرنده بازیها در مورد صحت این مطلب هیچ تضمینی نمیکند!


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 5 مهر 1401 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل احمداحمد عزیز گفته:
    عالی بود

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background