تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Warhammer 40K: Freeblade 6.0.3 – دانلود بازی‌اکشن وارهمر:فری بلید + مود

Warhammer 40K: Freeblade 6.0.3 – دانلود بازی‌اکشن وارهمر:فری بلید + مود

اندروید 4.4 بازی اندرویداکشن 1 دی 1402 250 بازدید 0 دیدگاه

Warhammer 40K: Freeblade 6.0.3 – دانلود بازی‌اکشن وارهمر:فری بلید + مود

بازی وارهمر فری بلید

Warhammer 40,000: Freeblade - وارهمر فری بلید عنوان بازی اندروید معروف و محبوب اکشن استراتژیک است که بازیکنان را به نبردهای عظیم و شلوغ با ربات‌های جنگی می‌‌برد. این بازی دارای یک تاریخچه عظیم و غنی است و قبل از اندروید بر روی کامپیوترهای شخصی و کنسول ها منتشر شده است. حال شرکت پیکسل تویز، این بازی هیجان انگیز را با حفظ تمام ویژگی‌های نسخه کنسولی به پلتفرم اندروید آورده است. سیستم مبارزات ناتمام و نفس گیر در بازی وارهمر همانند قبل تمرکز خاصی بر روی سلاح‌ها مخرب و دور زن، قدرت‌‌های متنوع، حمله تن به تن و دفاع در مواقع لازم دارد. در همان شروع بازی با یک نبرد بسیار نفس گیر روبرو خواهید شد که اجازه انتخاب آزادنه بین سلاح‌های مختلف بازی را به شما می‌‌دهد. دشمن‌ها در بازی Warhammer 40,000: Freeblade بسیار متنوع هستند، گاهی اوقات با ربات‌های کوچکی که زیر پای شما میلولند مبارزه خواهید کرد و گاهی اوقات با غول‌هایی که چند برابر شما هستند روبرو خواهید شد. هر دشمن، نقطه ضعف مخصوص به خود را داشته که همین موضوع نیز جذابیت بازی را دو چندان کرده است. در حین بازی، می‌‌توانید سلاح‌های متنوع بسازید و آیتم‌هایی که دشمنان از خود به جای می‌گذارند استفاده کنید. پس از کشتن تمام دشمنان و به پایان رساندن ماموریت، امتیاز و پول به شما تعلق خواهد گرفت که برای ارتقای ربات و توانایی‌‌های ویژه استفاده خواهید کرد.

 

وارهمر فری بلید

  

گیم پلی در بازی Warhammer 40,000: Freeblade ساده و قابل طراحی شده است. برای گرفتن هر اسلحه‌ای که خواستید کافی است آنرا به سمت ربات کشیده و سپس با هدف گیری شروع به شلیک کنید. برای شلیک کردن راکت و موشک، باید با دو انگشت خود دو بار بر روی صفحه ضربه بزنید تا موجی از موشک به سمت دشمنان شلیک شود. البته از آنجایی که سرعت بازی بسیار بالاست، عادت کردن به شلیک سریع و عوض کردن اسلحه، کمی زمان می‌‌برد. خصوصا نبردهای تن به تن که باید تاکتیک مناسبی بین حمله و دفاع اتخاذ کنید. بازی Warhammer 40,000: Freeblade از لحاظ گرافیکی واقعا بر روی دستگاه‌های اندرویدی همانند یک مروارید می‌درخشد. تمام جزئیات بازی از نورپردازی گرفته تا افکت‌های افنجار و صداگذاری صحنه نبرد فوق العاده عالی انجام شده است. فیزیک انفجار، تخریب پذیری محیط و پخش شدن دشمنان نیز در بالاترین سطح قرار داد. بازی Warhammer 40,000: Freeblade را ما امروز در پرنده بازی ها همزمان با انتشار در گوگل پلی برای دانلود قرار داده ایم ؛ این بازی تا به امروز بیش از 5 میلیون دانلود داشته و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را کسب کند.

ویژگی های بازی وارهمر فری بلید

  • شامل 170 ماموریت تک نفره !
  • انواع ابزارها و سلاح های ویرانگر
  • امکان سفارشی سازی روبات توسط بازیکن
  • ماموریت ها روزانه برای رقابت های آنلاین
  • گرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری مهیج
Warhammer 40K: Freeblade 6.0.3 – دانلود بازی‌اکشن وارهمر:فری بلید + مود Warhammer 40K: Freeblade 6.0.3 – دانلود بازی‌اکشن وارهمر:فری بلید + مود
Warhammer 40K: Freeblade 6.0.3 – دانلود بازی‌اکشن وارهمر:فری بلید + مود Warhammer 40K: Freeblade 6.0.3 – دانلود بازی‌اکشن وارهمر:فری بلید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 1 دی 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

راهنمای نصب و اجرا
ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید. فایل دیتا را دریافت کنید و ان را ز حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.pixeltoys.freeblade را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

2 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه