تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » Mad Skills Motocross 2 2.39.4627 – بازی مهارت دیوانه‌وار موتورکراس2 + مود

Mad Skills Motocross 2 2.39.4627 – بازی مهارت دیوانه‌وار موتورکراس2 + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویدرانندگی 13 دی 1402 344 بازدید 0 دیدگاه

Mad Skills Motocross 2 2.39.4627 – بازی مهارت دیوانه‌وار موتورکراس2 + مود

بازی مهارت دیوانه وار موتورکراس 2

Mad Skills Motocross 2 - موتوکراس مهارت های دیوانه وار 2 بازی جدید و فوق العاده زیبا و مهیج در سبک بازی های موتورسواری با گرافیک عالی برای اندروید می باشد که نسخه ی دوم آن به صورت رایگان در پلی استور عرضه گردیده و با استقبال خوی روبرو شده است! بازی Mad Skills Motocross 2 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.2 از 5.0 می باشد و بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود که ما امروز در پرنده بازی ها جدیدترین و آخرین ورژن آن را به همراه مود برای شما قرار داده ایم و می توانید ان ها را با یک کلیک از وبسایت پرنده بازی ها دریافت نمایید.

 

Mad Skills Motocross 2

 

پس از موفقیت های فراوان برای نسخه ی اول بازی موتوکراس نسخه ی دوم آن به صورت روبرو در گوگل پلی عرضه شد: “ماد موتوکراس با یک طبع جدید در بازی ماد اسکیلز موتوکراس 2 بازگشته است!” در این بازی شما در انواع مکان های مختلف و متنوع باید به رقابت بپردازید و مراحل را پشت سر بگذارید! برای پیش افتادن از حریف میتوانید از دکمه ی موشک استفاده کنید که شما را چند صد متر می تواند جلوتر بیندازید! در نسخه ی معمولی باید با پیروزی در مسابقات موشک به دست بیاورید ولی در نسخه ی مود شده موشک به صورت نامحدود در اختیارتان است و براحتی می توانید همه را شکست دهد البته اگر دقیق باشید! از طرفی شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر و یا گوگل پلاس وارد یک حساب کاربری شوید و با دیگر کاربران جهان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

Mad Skills Motocross 2 2.39.4627 – بازی مهارت دیوانه‌وار موتورکراس2 + مود Mad Skills Motocross 2 2.39.4627 – بازی مهارت دیوانه‌وار موتورکراس2 + مود
Mad Skills Motocross 2 2.39.4627 – بازی مهارت دیوانه‌وار موتورکراس2 + مود Mad Skills Motocross 2 2.39.4627 – بازی مهارت دیوانه‌وار موتورکراس2 + مود
نکات تکمیلی

این پست در 13 دی 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

نسخه مود بازی را حتما آفلاین اجرا کنید / اینترنت قطع باشد.

2 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه