تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » ماجرایی » دانلود LOST in Blue 1.120.0 – بازی ”گمشده در دریا” اندروید

دانلود LOST in Blue 1.120.0 – بازی ”گمشده در دریا” اندروید

بازی اندرویداکشنماجرایی 10 دی 1401 579 بازدید 0 دیدگاه

 دانلود LOST in Blue 1.120.0 – بازی ”گمشده در دریا” اندروید

Lost in Blue – گمشده در دریا نام یک بازی ماجراجویی اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی Volcano Force طراحی و منتشر شده است. داستان بازی از جایی شروع می شود که هواپیمای کارکتر اصلی داستان در یک جزیره متروکه سقوط می کند ، حال شما باید سعی کنید که برای زنده ماندن خود تلاش کنید ، تلاش در مکانی که بلا های طبیعی زیادی همانند آتشفشان ، یخچال های طبیعی وجود دارد.

 

 

داستان بازی LOST in Blue پس از سقوط پرواز شماره 0413 شرکت ایرلاین ایالات متحده آمریکا رقم می‌خورد. همه چیز در یک شب طوفانی کلید خورد. زمانی که هواپیما بدون مشکل فنی ازروی زمین بلند شد اما به ناگهان در آسمان، پس از اعلام خلبان، ناپدید گشت. هیچ‌کس نمی‌داند که بر سر هواپیمای 0413 چه آمده است و سرنوشت سرنشینان آن چه شده، شاید پرواز در مثلث برمودا به مشکل خورده و شاید به دلیل بد بودن شرایط جوی در اقیانوس سقوط کرده.

بازی گمشده در واقع برگرفته سریال معروف و مشهور لاست است که یکی از موفقترین سریال های دنیا میباشد . اما در بازی گمشده پس از آن که هواپیمای مسافربری دچار اشکال فنی میشود در جزیره ای دورافتاده سقوط میکند . زمانی که شما از سقوط جان سالم بدر میبرید و به هوش میایید و خود را مداوا میکنید . باید در جزیره مرموز و ناشناخته که مملو از اسرار و حیوانات وحشی – زامبی هست در ابتدا بدنبال باید برای خود پناهگاه بسازید و با وسایلی که از جزیره – چمدان های منسافران بدست میاورید برای خود انواع وسایل کشاوری – جنگی – آب و غذا و .. درست کنید . همچنین باید با کمک سایر بازماندگان هواپیما راز این جزیره را کشف و راه خروج از آن را پیدا کنید .

  

   

💜 باکس دانلود پرنده بازیها
ℹ️ حجم: 1070 مگابایت
💲 قیمت بازی: رایگان
⬇️ لینک های دانلود : دانلود رایگان است!

دانلود فایل نصبی بازی با لینک مستقیم

---BirdGames.ir---

لینک دانلود نسخه مــــود بازی - عرضه نشده!

🔐 منبع بازی : دارک روید . آی آر
📣 نکته: برای اندروید + 5

نکات تکمیلی

این پست در 10 دی 1401 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

16 ستاره توسط 2 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه