امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Bullet Force 1.100.1 – آپدیت بازی اکشن قدرت گلوله اندروید + مود

Bullet Force 1.100.1 – آپدیت بازی اکشن قدرت گلوله اندروید + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 7.1
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:489 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 16
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Bullet Force 1.100.1 – آپدیت بازی اکشن قدرت گلوله اندروید + مود Bullet Force 1.100.1 – آپدیت بازی اکشن قدرت گلوله اندروید + مود Bullet Force 1.100.1 – آپدیت بازی اکشن قدرت گلوله اندروید + مود Bullet Force 1.100.1 – آپدیت بازی اکشن قدرت گلوله اندروید + مود
Bullet Force 1.100.1 – آپدیت بازی اکشن قدرت گلوله اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی قدرت گلوله


Bullet Force – قدرت گلوله از استودیوی بازیسازی Lucas Wilde را می توان یکی از خوش ساخت ترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و تفنگی اندروید دانست که تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده! با نصب Bullet Force برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی جنگی فوق العاده از زاویه دید اول شخص و با سلاح های پیشرفته را تجربه خواهید کرد! چندین حالت مختلف در بازی Bullet Force انتظار شما را می کشند که از مطرح ترین ان ها می توان به دو حالت آفلاین و آنلاین اش اشاره کرد، در حالت افلاین شما قادرید بدون نیاز به اتصال اینترنت ماموریت های مهیجی را پشت سر بگذارید و در حالت انلاین به صورت چند نفره با کاربران سراسر جهان به رقابت بپردازید و یکی از خاص ترین بازیهای تفنگی اندروید را تجربه کنید! در بازی Bullet Force کنترل کارکتر اصلی همانند بازی معروف کانتر بر عهده شماست، با جوی استیک مجازی سمت چپ به هر مکان که دوست دارید بروید و با دکمه های لمسی موجود کارهای مختلف پرش، نشست، تیراندازی و .. را انجام دهید و مهیج ترین بازی اکشن اندروید را تجربه بکنید!

 

Bullet Force
   

بازی Bullet Force هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در وبسایت پرنده بازی ها آخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را دانلود نمایید. همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی Bullet Force نیز توسط ما تست شده و به صورت آفلاین و انلاین بدون مشکل بالا امده است و ان را به همه شما دوستداران بازی‌های اکشن پیشنهاد می دهیم!


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 25 فروردین 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی بدون نیاز به دیتا - 528 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 45 مگابایت

دانلود فایل دیتا مود بازی با لینک مستقیم - 356 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background