امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Crossout Mobile 1.29.0.78594 – آپدیت جدید بازی اکشن خط قرمز نبرد اندروید

Crossout Mobile 1.29.0.78594 – آپدیت جدید بازی اکشن خط قرمز نبرد اندروید

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 43
  • رای دهنده‌ها: 2

اسکرین شات ها

Crossout Mobile 1.29.0.78594 – آپدیت جدید بازی اکشن خط قرمز نبرد اندروید Crossout Mobile 1.29.0.78594 – آپدیت جدید بازی اکشن خط قرمز نبرد اندروید Crossout Mobile 1.29.0.78594 – آپدیت جدید بازی اکشن خط قرمز نبرد اندروید Crossout Mobile 1.29.0.78594 – آپدیت جدید بازی اکشن خط قرمز نبرد اندروید
Crossout Mobile 1.29.0.78594 – آپدیت جدید بازی اکشن خط قرمز نبرد اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی کراس آوت موبایل


Crossout Mobile – کراس آوت موبایل یک بازی اکشن و جهان باز برای سیستم عامل اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی Targem Games توسعه یافته است. در این بازی، شما در یک دنیای پسا-نابود شده و پر از خطرات به ماجراجویی می‌پردازید. بازیکنان می‌توانند خودروهای شخصی‌سازی شده خود را بسازند و در میدان نبرد با دشمنان تجارت کنند و در مبارزات هیجان‌انگیز شرکت کنند.

 

Crossout Mobile

  

یکی از ویژگی‌های برجسته بازی Crossout Mobile، سیستم ساخت و شخصی‌سازی خودروها است. بازیکنان می‌توانند از قطعات مختلفی مانند چرخ، سلاح، پوشش و پیشرانه‌ها استفاده کنند تا خودرویی منحصر به فرد و مناسب سبک بازی خود بسازند. همچنین، بازیکنان می‌توانند طرح‌های خودروی خود را با استفاده از ابزارهای ساخت حرفه‌ای طراحی کنند و با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارند.

در مبارزات بازی Crossout Mobile، بازیکنان می‌توانند در نبردهای چندنفره شرکت کنند و با سایر بازیکنان در میدان نبرد رقابت کنند. بازی دارای انواع حالات مختلفی است که شامل نبردهای تیمی، نبردهای رقابتی و نبردهای جمعی است. بازیکنان باید استراتژی مناسب خود را انتخاب کنند و با استفاده از تاکتیک‌های مناسب و هماهنگی با تیم خود، به نبردها بروند و به پیروزی دست پیدا کنند.

با گرافیک بالا و صداهای واقع‌گرایانه، Crossout Mobile تجربه‌ای گرافیکی و صوتی زیبا را به بازیکنان ارائه می‌دهد. همچنین، با امکانات اجتماعی مانند گفتگوی صوتی و متنی بازی، بازیکنان می‌توانند با دوستان خود در ارتباط باشند و با هم همبازی یا همراه شوند. با توجه به تنوع و عمق گیم‌پلی، Crossout Mobile یک بازی مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماشین‌سواری است که به دنبال تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز هستند. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده، رقابتی و بسیار اکشن هستید این بازی زیبا و خوش ساخت را از دست ندهید و همین حالا آن را از وبسایت پرنده بازی ها دریافت کنید.

- برای اجرای بازی می بایست از یک وی پــی ان کم ترافیک برای تغییر آی پی استفاده کنید. ممکن است بعضی از آی پی ها در بازی پشتیبانی نشوند بنابراین سعی کنید لوکیشن های دیگر (مثل هلند یا انگلستان) را امتحان کنید.

- لطفاً دقت داشته باشید که سرورهای بازی به خاطر شلوغی ممکن است بعضی اوقات در دسترس نباشند. در این حالت بازی را ببندید و چند ساعت بعد مجدداً اجرا کنید.

- این نسخه از بازی هنوز در مرحله آزمایشی است و ممکن است این بازی در بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 26 اسفند 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 1857 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background