امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

DomiNations 12.1310.1311 – دانلود آپدیت‌ بازی استراتژیکی سلطنت + ASIA

DomiNations 12.1310.1311 – دانلود آپدیت‌ بازی استراتژیکی سلطنت + ASIA
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 6.0
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:483 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 7
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

DomiNations 12.1310.1311 – دانلود آپدیت‌ بازی استراتژیکی سلطنت + ASIA DomiNations 12.1310.1311 – دانلود آپدیت‌ بازی استراتژیکی سلطنت + ASIA DomiNations 12.1310.1311 – دانلود آپدیت‌ بازی استراتژیکی سلطنت + ASIA DomiNations 12.1310.1311 – دانلود آپدیت‌ بازی استراتژیکی سلطنت + ASIA
DomiNations 12.1310.1311 – دانلود آپدیت‌ بازی استراتژیکی سلطنت + ASIA
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی سلطنت


DomiNations - سلطنت یک بازی اندروید پرطرفدار و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی NEXON M Inc برای دستگاه های اندرویدی است. شما می بایستی که یکی از ملت های بزرگ دنیا از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان را انتخاب کرده و آن را به برترین امپراطوری دنیا تبدیل کنید! محدوده‌ زمانی بازی فوق به گستردگی تاریخ بشریت است! جایی که بازیکن باید در دنیا گشته و اقدام به ساخت عجایب هفتگانه نماید!

 

بازی سلطنت

 

در این بازی شما وظیفه دارید تا ملت خود را رهبری کرده تا به پیروزی نهایی در تمام تاریخ بشر از عصر حجر تا عصر فضا دست یابید . همچنین شما باید پایتخت خود را بسازید ، ملت خود را از میان بزرگترین تمدن های جهان انتخاب کنید و با شکست اتحاد رقیب به قدرتمند ترین حاکم در این سیاره تبدیل شوید . اکنون به سراغ ویژگی های بازی می رویم . از ویژگی های این بازی استراتژِیک می توان به مواردی از قبیل امکان پیشرفت در تمام تاریخ بشر و تبدیل شدن به اولین پلیر برای آنلوک کردن اسرار تکنولوژی نظیر سواره نظام ، باروت و پرواز ، امکان استخدام افسانه ای ترین ژنرال ها از دوران باستان نظیر الکساندر ، ناپلئون و کلئوپاترا ، امکان افزایش شهرت خود با ساخت عجایب هفت گانه از اهرام تا مجسمه آزاذی و امکان پیوستن به یک اتحاد و همکاری برای شکست دشمنان در سراسر جهان اشاره کرد .


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 22 آذر 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی نسخه اصلی بازی با لینک مستقیم - 237 مگابایت

دانلود فایل نصبی نسخه آسیا بازی با لینک مستقیم - 238 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background