امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 برای کامپیوتر

دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 برای کامپیوتر

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 5
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 برای کامپیوتر دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 برای کامپیوتر دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 برای کامپیوتر دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 برای کامپیوتر
دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 برای کامپیوتر
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

Car Mechanic Simulator 2021


+ آپدیت بازی UPDATE to v1.0.34-ElAmigos اضافه شد.

بازی Car Mechanic Simulator 2021 یک تجربه جدید در زمینه کارهای مکانیکی روی ماشین‌ها خواهد بود و می‌توانید در یک گاراژ به‌صورت نمادین کار کنید. در این گاراژ اتومبیل، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و می‌توانید امپراتوری بزرگ خود را ایجاد کنید. دستان خود را آماده کرده و قطعات مختلف را به‌سوی ماشین‌ها سرازیر کنید تا بهترین عملکرد را بتوانند در مسابقات قهرمانی از خودشان نشان دهند. بازی تجربه شبیه سازی واقع گرایانه را به شما خواهد داد و می‌توانید جزئیاتی فوق العاده از آن کسب کنید. تجربه شما، مربوط به کار روی بیش از ۴ هزار قطعه روی ۷۲ مدل ماشین خواهد بود و باید آستین‌ها را بالا زده و آماده باشید.

  

Car Mechanic Simulator 2021

 

در بازی می‌توانید سرمایه گذاری زیادی روی فضای کاری و تجهیزات خود داشته باشید و دامنه حرکتی خود را نیز بالا ببرید. وظایف شما، روی تعمیر، تست، رنگ آمیزی، تنظیم و بازسازی قطعات خودرو استوار شده است و حتی می‌توانید فضای بزرگ‌تری را برای گاراژ خود خریداری کنید. می‌توانید ماشین را در شرایط مختلف تست کرده و اگر خوش شانس باشید، آن‌ها را در انبار خود قرار داده و قطعات آن را دوباره مورد استفاده قرار دهید. تعداد بی‌نهایتی از سفارش‌های مربوط به کار مکانیکی را دریافت خواهید کرد و می‌توانید چالش‌های بزرگ‌تری را در بازی تجربه کنید. ماموریت‌های داستانی ویژه‌ای در بازی برقرار است و هرکدام نیز مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد را برای شما خواهد داشت. در این اثر می‌توانید کار روی یک پروژه را به پایان رسانده و حق‌الزحمه آن را دریافت کنید. با پس‌انداز کردن پول در بازی Car Mechanic Simulator 2021 نیز می‌توانید خودروهای موردعلاقه خود را خریداری کرده و با دستاان خود، آن‌ها را سفارشی سازی کرده و در بهترین شرایط قرار دهید.

شما در این بازی گاراژ بزرگی را در اختیار دارید که در آن می‌توانید روی اتومبیل‌های مختلف کار کرده و تعمیرات آن را فرابگیرید. این بازی بسیار به واقعیت نزدیک بوده و مواردی دقیق و با جزییات را درزمینهٔ مکانیک خودرو به شما ارائه می‌دهد. شما در این بازی به 72 اتومبیل در کلاس‌های مختلف دسترسی دارید و قادر هستید بیش از 4000 قطعه در آن‌ها را تغییر داده و با آن‌ها سرگرم باشید. این بازی دقیق‌ترین تجربه از قدم زدن در کفش‌های یک مکانیک خودرو است.به‌جز بخش‌های مکانیکی و فنی،کارواش، صافکاری و نقاشی، تعویض برخی موارد ظاهری خودرو و همچنین یک پیست برای امتحان کردن تمامی اتومبیل‌ها در اختیار شما خواهد بود که نتیجه تلاش خود را در آن موردسنجش قرار دهید. واقع‌گرایانه بودن بازی عنصر اصلی جذابیتش است و از طرفی، نکات آموزشی بسیار زیادی درزمینهٔ خودروها به شما ارائه می‌دهد. از دیگر نکات مثبت بازی می‌توان به گرافیک زیبا و خیره‌کننده‌اش اشاره کرد که تمامی خودروها و قطعات آن‌ها را با جزییاتی بالا به نمایش کشیده است. محیط‌های گاراژ و همین‌طور قسمت‌های داخلی اتاق خودرو نیز با دقت فراوان طراحی‌شده‌اند و حس و حالی واقعی را به شما منتقل می‌کنند. اگر به خودرو و اجزای آن علاقه دارید، این شبیه‌ساز فوق‌العاده را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 7 بهمن 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
حجم فایل: 15.3گیگابایت | 10.03گیگابایت
تاریخ انتشار: NOV-25-2023
قیمت: 24.99 دلار
رمز فایل: www.downloadha.com

دانلود آپدیت بازی UPDATE to v1.0.34-ElAmigos با لینک مستقیم

—————-

دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2021 – BMW-RUNE:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

—————-

دانلود فیت گرل Car Mechanic Simulator 2021 – BMW v1.0.32-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background