امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Empire Warriors 2.5.20 – آپدیت بازی برج دفاعی جنگجویان امپراتوری + مود

Empire Warriors 2.5.20 – آپدیت بازی برج دفاعی جنگجویان امپراتوری + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 5.1
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:567 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 23
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Empire Warriors 2.5.20 – آپدیت بازی برج دفاعی جنگجویان امپراتوری + مود Empire Warriors 2.5.20 – آپدیت بازی برج دفاعی جنگجویان امپراتوری + مود Empire Warriors 2.5.20 – آپدیت بازی برج دفاعی جنگجویان امپراتوری + مود Empire Warriors 2.5.20 – آپدیت بازی برج دفاعی جنگجویان امپراتوری + مود
Empire Warriors 2.5.20 – آپدیت بازی برج دفاعی جنگجویان امپراتوری + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی جنگجویان امپراتوری


Empire Warrior - جنگجویان امپراتوری بازی محبوب، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک – برج دفاعی از استودیوی بازیسازی Zitga Studios برای اندروید است که به قیمت 1.99$ در گوگل پلی منتشر شده است. انواع قهرمانان با قدرت های خاص در اختیار شما قرار دارد که با کمک آن ها می توانید بیش از 30 نوع مختلف از دشمنان با توانایی های منحصر به فرد را از بین ببرید! در ادامه همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید.

 

بازی جنگجویان امپراتوری

  

شما باید به انجام بازی در یک قاره فانتزی به نام Ioria بپردازید. نژادهای بسیاری مثل انسان، الف ها، کوتوله ها، اورک ها، دیوها، هیولاها و دیگر موجودات افسانه ای در آنجا زندگی می کنند. به هر کشور که می روید، قلعه خود را بسازید و در جنگ های مختلف شرکت کنید. در محیط های مختلف مثل جنگل های انبوه، باتلاق ها و غیره به جنگ بپردازید و بزرگترین امپراطوری را تشکیل دهید. بهترین استراتژی خود را انتخاب کنید و با سلاح هایی که در اختیار دارید دشمنان را شکست دهید و ماموریت های مختلف را تکمیل کنید و از قلعه های خود در یک جهان فانتزی جادویی محافظت کنید. شما می توانید 4 قهرمان را در یک زمان در هر ماموریت انتخاب و کنترل کنید. بازی Empire Warriors را ما امروز در وبسایت پرنده بازی ها به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده اند.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 22 آذر 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 152 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 128 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background