امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Extreme Car Driving Simulator 6.87.1 – بازی شبیه سازی رانندگی + مود

Extreme Car Driving Simulator 6.87.1 – بازی شبیه سازی رانندگی + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 5.1
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:1077 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 5
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

Extreme Car Driving Simulator 6.87.1 – بازی شبیه سازی رانندگی + مود Extreme Car Driving Simulator 6.87.1 – بازی شبیه سازی رانندگی + مود Extreme Car Driving Simulator 6.87.1 – بازی شبیه سازی رانندگی + مود Extreme Car Driving Simulator 6.87.1 – بازی شبیه سازی رانندگی + مود
Extreme Car Driving Simulator 6.87.1 – بازی شبیه سازی رانندگی + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی شبیه سازی رانندگی


Extreme Car Driving Simulator - اکستریم کار درایوینگ را می توان از واقعی ترین، جالب ترین و محبوب ترین بازیهای شبیه ساز رانندگی از استودیوی AxesInMotion Racing برای اندروید دانست که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم. اگر همیشه دوست داشتید رانندگی را با یک شبیه ساز فوق العاده تجربه کنید، بازی Extreme Car Driving Simulator مختص شما طراحی شده است! با سرعت زیاد رانندگی کنید، رد تایر به جا بگذارید و از تجربه رانندگی یک ماشین اسپورت نهایت لذت را ببرید! بازی Extreme Car Driving Simulator هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در سایت پرنده بازی ها آخرین و جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از وبسایت ما دانلود بکنید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی فوق نیز توسط ما تست شده و به صورت افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است .

  

Extreme Car Driving Simulator

  

Extreme Car Driving Simulator یکی از بهترین و موفق ترین عناوین سری بازی های شبیه سازی اتومبیل رانی ، در مارکت اندروید است. این بازی با بازخورد فراوان و چشم گیری از سوی کاربران و طرفداران این سبک از بازی ها رو به رو گردید و در سال 2014 ، به عنوان بهترین شبیه ساز اتومبیل رانی مبتنی بر موتور فیزیکی و واقع گرایانه انتخاب شد. آیا همیشه به دنبال یک بازی اتومبیل رانی با شبیه سازی بسیار عالی و واقعی اتومبیل های سوپر اسپرت بوده اید؟ اکنون می توانید یک رانندگی فوق العاده را در خیابان های مختلف با شبیه سازی بسیار عالی و جزئیات کامل تجربه کنید.چند سالیست که سبکی با عنوان شبیه سازی "Simulator" در بین سبک های بازی ها دیده می شود. در این گونه بازی ها که اغلب شبیه سازی وسایل نقلیه مثل خودرو، قایق، هواپیما، هلیکوپتر و … انجام می شود، هدف نه فقط سرگرمی و وقت گذرانی بلکه مبحث آموزشی آن ها نیز مورد توجه قرار می گیرد. همین موضوع باعث شده است تا بازی های شبیه سازی همواره بر یک اصول پایبند باشند و آن هم واقع گرایانه بودن بازی است.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 23 فروردین 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 196 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 275 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background