امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

June’s Journey 3.9.6 – دانلود بازی ماجراجویی سفر جون اندروید + مود

June’s Journey 3.9.6 – دانلود بازی ماجراجویی سفر جون اندروید + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 5.1
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:161 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 0
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

June’s Journey 3.9.6 – دانلود بازی ماجراجویی سفر جون اندروید + مود June’s Journey 3.9.6 – دانلود بازی ماجراجویی سفر جون اندروید + مود June’s Journey 3.9.6 – دانلود بازی ماجراجویی سفر جون اندروید + مود June’s Journey 3.9.6 – دانلود بازی ماجراجویی سفر جون اندروید + مود
June’s Journey 3.9.6 – دانلود بازی ماجراجویی سفر جون اندروید + مود

بازی سفر جون


June’s Journey – Hidden Object - سفـرِ جـون بازی جدید، سرگرم کننده در سبک بازیهای اشیاء مخفی و ماجراجویی از استودیوی Wooga برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود. بازی June’s Journey – Hidden Object هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در پرنده بازی ها آخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سایت دانلود بکنید.

   

بازی سفر جون

  

با نصب بازی جالب June’s Journey – Hidden Object برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قدم در دنیایی پر رمز و راز بگذارید، به محیط های مختلف سفر کنید و معماهای دشوار و منحصر به فرد هر کدام را حل کنید! سفر شما از قلب آمریکا آن هم در سال های 1920 شروع میشود و تا خیابان ها و کوچه های بی نظیر پاریس و حتی فراتر از آن ادامه می یابد! در هر گوشه و کناری اتفاقی غافل گیر کننده انتظارتان را می کشد و با آغاز هر فصل جدید از بازی قدم در ماجرایی هیجان انگیز که در نقاط مختلف دنیا ادامه پیدا می کند، خواهید گذاشت!

داستان بازی June’s Journey – Hidden Object با گم شدن خواهر شخصیت اصلی بازی “جون” آغاز می شود ؛ جون باید خواهر زاده اش را زیر بال و پرش بگیرد، آن ها در کنار هم قدم در ماجراهایی پر رمز و راز می گذارند که از هر ماجرای دیگری در زندگی شان راز آلودتر است! فکر می کنید بتوانید به دلیل واقعی سفر جون به نقاط مختلف دنیا پی ببرید؟! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و اشیاء مخفی هستید که نظرتان را جلب کند به هیچ وجه June’s Journey – Hidden Object را از دست ندهید!


Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 8 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 247 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 113 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background