امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Last Hope 3 1.495 – دانلود بازی اکشن آخرین امید 3 اندروید + مود

Last Hope 3 1.495 – دانلود بازی اکشن آخرین امید 3 اندروید + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 9.0
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:809 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 21
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Last Hope 3 1.495 – دانلود بازی اکشن آخرین امید 3 اندروید + مود Last Hope 3 1.495 – دانلود بازی اکشن آخرین امید 3 اندروید + مود Last Hope 3 1.495 – دانلود بازی اکشن آخرین امید 3 اندروید + مود Last Hope 3 1.495 – دانلود بازی اکشن آخرین امید 3 اندروید + مود
Last Hope 3 1.495 – دانلود بازی اکشن آخرین امید 3 اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی آخرین امید 3


Last Hope 3: Sniper Zombie War – آخرین امید 3: تک تیرانداز زامبی ها عنوان یک بازی اکشن و هیجانی جذاب از استودیوی JE Software AB سوئدی برای سیستم عامل اندروید است که بصورت رایگان منتشر شده است. شما در نقش شخصیت اصلی باید در این دنیای خشن و آخرالزمانی طاقت بیاورید. برای این کار باید سلاح تک تیرانداز خود را به دست گرفته و به نقاط مختلف سفر کنید و زامبی هایی که در مسیرتان قرار می گیرند را نابود کنید...

شما در یک دنیای آخرالزمانی هستید. جایی که تقریباً تمام انسان های کره زمین به زامبی تبدیل شده اند و فقط مقدار اندکی از آن ها جان سالم به در برده اند. شما کسی را به جز یک دوست به نام Burt ندارید. شخصیت Burt قرار است به شما آموزش دهد چطور در این دنیای وحشی از پس تهدیدات و زامبی ها بر بیائید. به همین خاطر، او به شما کار با یک سلاح تک تیرانداز را آموزش می دهد.شخصیت اصلی بازی بعد از این ماجرا به نقاط مختلفی سفر می کند که حالا به مکان هایی متروکه تبدیل شده اند و تنها چیزی که در آن ها دیده می شود پرسه زنی زامبی هاست! این مکان ها نقاطی مثل بیابان ها، دهکده های کوچک و دره هایی که زمانی زیبا و چشم نواز بودند است. برای دانلود این بازی همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید.

  

بازی آخرین امید 3

  

Last Hope 3: Sniper Zombie War یک بازی اکشن و سرتاسر هیجان است که در آن شما در نقش نیروهای امنیتی در دنیایی هستید که توسط زامبی ها به معرض انقراض رسیده است. دنیا توسط یک ویروس مرگبار به نابودی کامل نزدیک شده است و حالا این زامبی ها هستند که حکمران دنیای انسان ها شده اند. از نظر داستانی باید گفت که Last Hope 3: Sniper Zombie War تفاوت خاصی با قسمت های قبلی ندارد و داستان کلی آن ها را ادامه داده است. اما این بار در قسمت سوم شاهد تغییراتی جالب در روند بازی هستیم. این بار دشمن اصلی شما رئیس تمام زامبی هاست که هیولایی ترسناک و بسیار خطرناک است. شما در طول مراحل بازی به دنبال پیدا کردن و نابود کردن این هیولا هستید چرا که با نابود کردن آن احتمالاً ارتش زامبی ها تضعیف خواهند شد. در بازی آخرین امید 3 شما باید شهر را از وجود زامبی ها پاکسازی کنید. برای این کار شما به طیف وسیعی از سلاح های گرم و تجهیزات جنگی دسترسی خواهید داشت. البته برای اینکه این سلاح ها را به دست بیاورید باید آن ها را با پول هایی که از گذراندن مراحل به دست می آورید خریداری کنید. شما همچنین می توانید سلاح های خود را ارتقاء داده و آن ها را قوی تر کنید.

سبک بازی Last Hope 3: Sniper Zombie War از نوع بازی های اکشن اول شخص است اما شما در این بازی توانایی حرکت کردن به صورت آزادانه را ندارید و شخصیت بازی به صورت خودکار حرکت می کند و به محض رسیدن به زامبی ها می ایستد تا شما با هدف گیری و شلیک به سمت زامبی ها آن ها را قبل از اینکه به شما نزدیک شوند از بین ببرید. با هدف گرفتن به سر زامبی ها می توانید آن ها را سریع تر از بین ببرید. گرافیک بازی به نسبت حجم قابل تحسین و جزئیات محیطی نیز به نوبه خود مناسب و جذاب هستند. فیزیک تفنگ ها و تخریب پذیری ها هم در حد استاندارد هستند و در مجموع باید گفت که بازی آخرین امید 3 یک بازی خوش ساخت و زیبا در این سبک است.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 10 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 213 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 201 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background