امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود بازی Gloomhaven – Solo Scenarios Mercenary برای کامپیوتر

دانلود بازی Gloomhaven – Solo Scenarios Mercenary برای کامپیوتر

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 2
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

دانلود بازی Gloomhaven – Solo Scenarios Mercenary برای کامپیوتر دانلود بازی Gloomhaven – Solo Scenarios Mercenary برای کامپیوتر دانلود بازی Gloomhaven – Solo Scenarios Mercenary برای کامپیوتر دانلود بازی Gloomhaven – Solo Scenarios Mercenary برای کامپیوتر
دانلود بازی Gloomhaven – Solo Scenarios Mercenary برای کامپیوتر
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

Gloomhaven


بازی Gloomhaven را می‌توان اقتباسی دیجیتالی از بازی رومیزی و استراتژیک Isaac Childres دانست. این بازی که در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت ۶ جایزه Golden Geek شده است، در استودیوی Flaming Fowl تهیه شده و بازیکنان را در قالب تیم‌های ۲ الی ۴ نفره‌ای از مزدوران، در برابر هم قرار می‌دهد. هرکدام از قهرمان‌های بازی دارای قدرت خارق‌العاده‌ای هستند و شما باید با شناخت آن‌ها، از جنبه استراتژیکی صحیح حملات خود را شروع کنید.

 

Gloomhaven

 

این بازی هم از نظر منتقدین و هم از نظر بازیکنان تحسین شده است و امتیاز بالایی در رده‌ی خود کسب می‌کند. این بازی تاکتیکال RPG را می‌توانید در دنیایی فانتزی و منحصربه‌فرد تجربه کرده و آماده‌ی رقابت نوبتی محور همراه با دیگر بازیکنان شوید. باید یک برنامه ریزی صحیح استراتژیک داشته باشید و برای هر سفر آماده شوید. گروه‌های مورد علاقه خود را پیدا کرده و اجازه ندهید که دچار آشفتگی شوند. تاکتیک همه چیز شما است و باید دست برتر را در دنیایی این چنینی در اختیار داشته باشید.بازی Gloomhaven سفر خطرناکی روبروی شما است که باید از تک تک لحظات آن برای خرید تجهیزات جدید و قهرمان‌های بیشتر استفاده کنید. قدرت‌های جدید کم کم فرا خواهند رسید و همزمان هم دشمنان بیشتری وارد مهمانی می‌شوند. انبوهی از جانوران وحشی، جادوگران و شیاطین وحشتناک وارد گود رقابت می‌شوند و شما قبل از نبرد، باید نقاط قوت و ضعف‌شان را شناخته و بهترین قهرمان خود را برای نبرد اعزام کنید. لزومی ندارد که تصمیمات خود را به‌آرامی اتخاذ کند، بلکه تنها کافی است که با احتیاط پیش رفته و تمامی حملات خود را با دقت تمام انجام دهید. سیاه چال‌ها در واقع گود میدان شما هستند و باید با آمادگی تمام وارد آن شوید. عاقلانه عمل کنید و اجازه ندهید که قرون وسطی با تمام ویژگی‌های تاریک خودش، شما را در بر بگیرد.  برای دانلود این بازی کامپیوتری جذاب از پرنده بازی ها آماده اید؟ برای دانلود به باکس دانلود پرنده بازی ها در آخر صفحه مراجعه کنید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 30 شهریور 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
حجم فایل: 12.6گیگابایت
تاریخ انتشار: SEP-20-2023
قیمت: 24.99دلار
رمز فایل: www.downloadha.com

دانلود بازی Gloomhaven Solo Scenarios Mercenary v20230918FLT:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background