امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Angry Birds Journey 3.6.2 – بازی پازل “سفر پرندگان‌خشمگین” اندروید + مود

Angry Birds Journey 3.6.2 – بازی پازل “سفر پرندگان‌خشمگین” اندروید + مود

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 9
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

Angry Birds Journey 3.6.2 – بازی پازل “سفر پرندگان‌خشمگین” اندروید + مود Angry Birds Journey 3.6.2 – بازی پازل “سفر پرندگان‌خشمگین” اندروید + مود Angry Birds Journey 3.6.2 – بازی پازل “سفر پرندگان‌خشمگین” اندروید + مود Angry Birds Journey 3.6.2 – بازی پازل “سفر پرندگان‌خشمگین” اندروید + مود
Angry Birds Journey 3.6.2 – بازی پازل “سفر پرندگان‌خشمگین” اندروید + مود

سفر پرندگان خشمگین


Angry Birds Journey – سفر پرندگان خشمگین نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Rovio Entertainment Corporation برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Rovio Entertainment Corporation یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید است که بیشتر گیمر ها این استودیو بازی سازی را با بازی Angry Birds Explore می شناسند. Angry Birds Journey برداشتی دیگر از مجموعه محبوب و پرطرفدار Angry Birds است.

 

سفر پرندگان خشمگین

 

این مجموعه نیازی به معرفی ندارد و یکی از شناخته شده ترین مجموعه هایی است که سال هاست با ما همراه هستند و به نظر نمی رسد که حالا حالاها هم بخواهند از کنار ما بروند. در طی این سال ها، این مجموعه بازی های مختلفی را عرضه کرده است که هر کدام از آنها هم تم و فرم های متفاوتی با یکدیگر داشته اند. این مجموعه با یک مکانیزم ساده که فقط از یک قلاب سنگ استفاده می کرد وارد مارکت اندروید شد و توانست علاوه بر کسب موفقیت چشمگیرش، برای همیشه آن چیزی که در مورد ژانر پازل و فکری می دانستیم را تغییر دهد.

در حالی که بازی اورجینال Angry Brids در زمان عرضه اش بسیار نوآورانه و خلاقانه به حساب می آمد، در عین حال بازی های بعدی نتوانستند آن طور که باید و شاید مثل بازی اورجینال خلاقانه و نوآورانه باشند. از این رو، Rovio Entertainment Corporation تصمیم گرفت بازی جدید این مجموعه یعنی Angry Birds Journey را به نوعی به عنوان یک بازی بازگشت به گذشته طراحی کند که ما بالاخره بتوانیم دوباره همان چیزی را از این پرندگان خشمگین دوست داشتنی ببینیم که همه ما عاشقش بودیم. اگر به تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات بازی نگاه کنید می توانید متوجه شوید که این بازی به ریشه های اصلی خودش برگشته است. همان پویایی و همان مکانیزم ساده قلاب سنگ در گیم پلی این بازی وجود دارد و اکثر کار های شما در این بازی به عقب کشیدن پرندگان در قلاب سنگ و رها کردن آنها به سمت خوک های خبیث و سازه های مختلف آنها خلاصه می شود.


Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 22 آذر 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 175 مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود بازی با لینک مستقیم - 153 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background