امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود Zombie Blast 3.3.2 – آپدیت بازی پازل قهرمان زامبی کُش اندروید + مود

دانلود Zombie Blast 3.3.2 – آپدیت بازی پازل قهرمان زامبی کُش اندروید + مود

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 12
  • رای دهنده‌ها: 2

اسکرین شات ها

دانلود Zombie Blast 3.3.2 – آپدیت بازی پازل قهرمان زامبی کُش اندروید + مود دانلود Zombie Blast 3.3.2 – آپدیت بازی پازل قهرمان زامبی کُش اندروید + مود دانلود Zombie Blast 3.3.2 – آپدیت بازی پازل قهرمان زامبی کُش اندروید + مود دانلود Zombie Blast 3.3.2 – آپدیت بازی پازل قهرمان زامبی کُش اندروید + مود
دانلود Zombie Blast 3.3.2 – آپدیت بازی پازل قهرمان زامبی کُش اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی قهرمان زامبی کش


Zombie Blast - قهرمان زامبی کش عنوان یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی SNG Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. در این بازی شما یک قهرمان دارید که باید به او کمک کنید تا گله های زامبی ها را از پیش رو بردارد. در حالی که شما آیتم ها را با یکدیگر جور می کنید، قهرمان شما هم وارد عمل می شود و به زامبی ها شلیک می کند.

 

Zombie Blast

 

Zombie Blast از بازی های نقش آفرینی و پازلی می باشد که در آن الماس های هم رنگ را با یک دیگر ترکیب می کنید تا انفجار های مخرب بزرگی ایجاد کنید و زامبی ها را نابود کنید. آیتم ها را با سرعت جا به جا کنید تا زامبی ها را نابود کنید. این بازی دارای بیش از صد ها مرحله جذاب می باشد. در طول کامل کردن پازل ها، پاورآپ های مختلفی نیز به کمک شما می آیند که با آن ها می توانید آسیب بیشتری به دشمنانتان وارد کنید. در Zombie Blast قادر به فریز کردن زامبی ها یا منفجر کردن آن ها هستید. تسلیم نشوید، آینده جهان در دستان شماست. 


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 9 آبان 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 136 مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود بازی با لینک مستقیم - 98 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background