امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Last Day on Earth 1.23.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن آخرین روز دنیا: بقا اندروید

Last Day on Earth 1.23.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن آخرین روز دنیا: بقا اندروید

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 14
  • رای دهنده‌ها: 3

اسکرین شات ها

Last Day on Earth 1.23.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن آخرین روز دنیا: بقا اندروید Last Day on Earth 1.23.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن آخرین روز دنیا: بقا اندروید Last Day on Earth 1.23.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن آخرین روز دنیا: بقا اندروید Last Day on Earth 1.23.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن آخرین روز دنیا: بقا اندروید
Last Day on Earth 1.23.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن آخرین روز دنیا: بقا اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی بقا در آخرین روز زمین


Last Day on Earth: Survival به فارسی “بقا در آخرین روز زمین” بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Kefir برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. در فضای دنیای آخرالزمان که پر از خطرها و تهدید هاست تفحص و جستجو کنید ؛ گروهی از بازماندگان را کنترل کنید و محل زندگی و زیستگاه خود را گسترش دهید و آن ها را مستحکم نمایید! با دوستان خود یک گروه بسازید و تلاش کنید زنده بمانید!

 

Last Day on Earth

 

در بازی Last Day on Earth آخر زمان فرا رسیده است و جهان رو به نابودی است . زامبی ها زمین را پر کرده اند. خطر همه جا در کمین شماست. برای زنده ماندن باید با زامبی ها مبارزه کنید . با دوستان خود متحد شوید. به احداث پناهگاه بپردازید. ضمن کنترل منابع خود سلاح های خود را ارتقاء دهید. رحم و مروت به پایان رسیده است و بازیکنان دیگر قصد دزدیدن منابع و سلاح های شما را دارند. بنا بر این شما نیز باید مهارت های خود را افزایش دهید و به پناهگاه بازکنان دیگر حمله کنید. با جستجو در پادگان ها و مناطق نظامی منابع خود را ارتقاء دهید. مراقب حیوانات وحشی باشید و خود را از حمله آنها در امان نگه دارید ، و قبل از آنکه آنها شما را مورد حمله قرار دهند شما آنها را شکار و از گوشت آنها تغذیه نمایید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 15 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – در صورت عدم موفقیت در ورود به بازی، برنامه V-P-V یا فیلت-رشکن خود را فعال کنید
3 – برای دانلود جدیدترین آپدیت بازی همیشه به همین صفحه مراجعه کنید.

دانلود فایل نصبی اصلی بازی مخصوص همه پردازنده‌ها - 837 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background