امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Tomb Raider Reloaded 1.6 – بازی اکشن مهاجم مقبره: نسخه ریلودد اندروید

Tomb Raider Reloaded 1.6 – بازی اکشن مهاجم مقبره: نسخه ریلودد اندروید

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 2
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

Tomb Raider Reloaded 1.6 – بازی اکشن مهاجم مقبره: نسخه ریلودد اندروید Tomb Raider Reloaded 1.6 – بازی اکشن مهاجم مقبره: نسخه ریلودد اندروید Tomb Raider Reloaded 1.6 – بازی اکشن مهاجم مقبره: نسخه ریلودد اندروید Tomb Raider Reloaded 1.6 – بازی اکشن مهاجم مقبره: نسخه ریلودد اندروید
Tomb Raider Reloaded 1.6 – بازی اکشن مهاجم مقبره: نسخه ریلودد اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی مهاجم مقبره


Tomb Raider Reloaded – مهاجم مقبره: نسخه ریلودد یکی دیگر از بازی های فرنچایز معروف و محبوب Tomb Raider است که پس از مدت ها انتظار و اخبار مختلف سرانجام در سال 2021 عرضه خواهد شد. توسط SQUARE ENIX LTD به عنوان یک بازی رایگان برای سیستم عامل اندروید در ماه مارس منتشر شد. پس از Lara Croft: Guardian of Light و البته دو بازسازی Tomb Raider 1 و Tomb Raider 2، این چهارمین بازی رسمی SQUARE ENIX LTD برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. بنابراین اگر از طرفداران سری Tomb Raider هستید و نسخه های قدیمی یا جدید آن را بر روی پلتفرم های مختلف مانند PC و کنسول های بازی تجربه کرده اید، این بازی می تواند منجر به تجربه متفاوتی از شخصیت شود. نکته برجسته این سریال برای شما لارا کرافت است. اگرچه گیم پلی بازی Tomb Raider Reloaded نسبت به بازی اصلی Tomb Raider ساده تر است، اما باید گفت که این بازی به عنوان یک بازی موبایل بسیار سرگرم کننده و جالب است. با این حال، طراحی مجدد عناوین قدیمی SQUARE ENIX LTD مانند Archero یا Tales Rush را نمی توان نادیده گرفت!

 

بازی مهاجم مقبره

 

در بازی Tomb Raider Reloaded شما یک بار دیگر در نقش قهرمان این فرانچایز جهانی یعنی Lara Croft هستید. لارا کرافت در ماجراجویی های زیادی شرکت داشته و به نقاط عجیب و غریب زیادی سفر کرده است. او همیشه به دنبال کشف حقایقی است که از دید انسان های عادی پنهان بوده و به همین خاطر او همیشه با به جان خریدن خطرات و چالش های مرگبار، به این سفرهای پرماجرا می رود تا مقبره های گوناگون در نقاط مختلف جهان را گشت و گذار کند و آیتم های باستانی خاص را پیدا کند. در این بازی نیز شرایط به همان منوال است اما این بار لارا کرافت پا به دنیایی خطرناک تر از حد انتظار گذاشته است. این دنیا که یک سرزمین مخفی در نقطه ای دوردست قرار دارد، مکانی پر از هیولاها و موجودات خطرناک است. اما لارا کرافت با این تهدیدات متوقف نمی شود. پس کلت های دوتایی معروف خود را برداشته و به این منطقه خطرناک می رود! همانطور که گفته شد سبک بازی شبیه به بازی هایی مثل Archero است و از نمای بالا دنبال می شود. وظیفه اصلی شما در هر مرحله از بازی، نابود کردن تمام دشمنان است. کار اصلی شما حرکت دادن لارا کرافت به اطراف برای جاخالی دادن از شلیک ها یا برخورد با دشمنان است. برای تیراندازی به دشمنان می بایست بایستید و به محض نزدیک شدن خطر به اطراف حرکت کنید. در مراحل اول بازی حتماً متوجه آسان بودن و پیش پا افتاده بودن بازی Tomb Raider Reloaded خواهید شد اما حقیقت این است که با پیشروی در بازی متوجه درجه سختی صعودی آن خواهید شد! پس بهتر است بازی را دست کم نگیرید و خودتان را برای نبردهایی اکشن و نفس گیر آماده کنید. در پایان هر مرحله، یک نیروی ویژه از بین سه انتخاب خواهید داشت و با کسب پول و امتیاز نیز قادر خواهید بود تا آیتم های پولی را خریداری کرده و به ارتقاء بخش های مختلف بپردازید. برای تجربه این بازی زیبا و جذاب می توانید همین حالا به قسمت جعبه دانلود وبسایت پرنده بازی ها  مراجعه کنید و به صورت رایگان و تست شده این بازی را دریافت کنید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 15 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
بازی Tomb Raider Reloaded کاملاً آنلاین است.

سرورهای بازی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. قبل از اجرای بازی ابتدا IP خود را تغییر دهید.

برای اجرای صحیح بازی باید در اولین اجرا حتماً با اکانت گوگل پلی گیمز به بازی متصل شوید.

در اولین اجرای بازی نیاز به دریافت دیتای جداگانه از داخل بازی است.

در حال حاضر نسخه مود شده سالم و بدون مشکلی در دسترس نیست. در صورت عرضه شدن به مطلب افزوده می شود.

بازی هنوز در مرحله آزمایشی (Early Access) است و وجود ناسازگاری های مختلف محتمل است.

دانلود فایل نصبی اصلی XAPK بازی با لینک مستقیم - 151 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background