امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Head Ball 2 1.585 – بازی ورزشی آنلاین چندنفره‌ی فوتبال کله ای 2 اندروید

Head Ball 2 1.585 – بازی ورزشی آنلاین چندنفره‌ی فوتبال کله ای 2 اندروید
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 5.1
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:308 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 2
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

Head Ball 2 1.585 – بازی ورزشی آنلاین چندنفره‌ی فوتبال کله ای 2 اندروید Head Ball 2 1.585 – بازی ورزشی آنلاین چندنفره‌ی فوتبال کله ای 2 اندروید Head Ball 2 1.585 – بازی ورزشی آنلاین چندنفره‌ی فوتبال کله ای 2 اندروید Head Ball 2 1.585 – بازی ورزشی آنلاین چندنفره‌ی فوتبال کله ای 2 اندروید
Head Ball 2 1.585 – بازی ورزشی آنلاین چندنفره‌ی فوتبال کله ای 2 اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی هدبال 2


Head Ball 2 – هدبال 2 (فوتبال کله ای) بازی پرطرفدار، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی Masomo Gaming برای اندروید است. اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی فوتبال هستید، Head Ball 2 را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و به جمع هزاران کاربر آنلاین اش ملحق شوید، قرار است در این انجمن هرکس مهارت های خود را ثابت کند و در صدر جدول امتیازات قرار بگیرد!

 

بازی هدبال 2

 

در بازی Head Ball 2 شما به هدایت و کنترل کارکتر اصلی که یک بازیکن است مشغول می شوید و باید با انجام حرکات مختلف و زدن گل مهارت ها را بهبود ببخشید و به عنوان یک بازیکن رویایی مشهور شوید! ده ها مهارت مختلف در بازی Head Ball 2 وجود دارد که می توانید ان ها را یکی پس از دیگری باز کنید و قدرت کارکتر را افزایش دهید! کنترلرهای دکمه و لمسی بازی به شما امکان حرکت و شوت اسان را می دهد ؛ شما باید با سرعت عمل بالای خود، توپ را وارد دروازه رقیب تان کنید ؛ رقیب شما ممکن است از هرکجای این کره خاکی باشد حتی از همین کشور عزیزمان ایران [که با پرچم کشور رقیب برایتان مشخص شده!]. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. Head Ball 2 یک بازی آنلاین و رقابتی برای پر کردن اوقات فراغت تان است که به بهترین شکل ممکن ساخته شده است. بازی Head Ball 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در پرنده بازی ها آخرین و جدیدترین نسخه اش را به صورت رایگان برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. همانند دیگر بازی های موجود در سایت، بازی فوتبال کله ای 2 توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است. شما می توانید همیشه جدیدترین ورژن و اپدیت بازی فوتبال کله ای 2 را از همین صفحه با یک کلیک دریافت کنید، ما همیشه بروزرسانی های بازی را همزمان با انتشار عرضه می کنیم.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 15 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 145 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background