امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

InShot Video Editor Pro 2.033 – اینشات : ویرایشگر ویدئوی پرامکانات

InShot Video Editor Pro 2.033 – اینشات : ویرایشگر ویدئوی پرامکانات
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 6.0
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:354 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 16
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

InShot Video Editor Pro 2.033 – اینشات : ویرایشگر ویدئوی پرامکانات InShot Video Editor Pro 2.033 – اینشات : ویرایشگر ویدئوی پرامکانات InShot Video Editor Pro 2.033 – اینشات : ویرایشگر ویدئوی پرامکانات InShot Video Editor Pro 2.033 – اینشات : ویرایشگر ویدئوی پرامکانات
InShot Video Editor Pro 2.033 – اینشات : ویرایشگر ویدئوی پرامکانات
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

اینشات : ویرایشگر ویدئوی پرامکانات


اینشات : ویرایشگر ویدئوی پرامکانات

فونت فارسی برای اینشات

جدیدترین آپدیت نسخه پریموم اینشات به صورت رایگان

Video Editor & Maker – InShot از بهترین، پرامکانات ترین و قدرتمندترین برنامه های ویرایش ویدئو با پشتیبانی از زبان فارسی برای اندروید می باشد که با داشتن آن برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید از داشتن کامل ترین ویدئو ادیتور اندروید لذت ببرید. برنامه ویرایشگر ویدئو محبوب و کاربردی اینشات با ویژگی ها و قابلیت های کم نظیر برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از گوگل پلی دریافت شده و از برترین و پرطرفدارترین برنامه های این زمینه به شمار می رود!

همانطور که می دانید، یکی از محدودیت های اینستاگرام، اشتراک تصاویر در قاب مربعی است. این محدودیت باعث شده که نتوان تصاویر دارای کادر افقی را به طور کامل در آن به اشتراک گذاشت و برای رفع این مشکل، می توان به اپلیکیشنی همچون InShot Video Editor مراجعه کرد ؛ ابزاری عالی که نه تنها این محدودیت را از سر راه تان برداشته، بلکه از لحاظ امکانات ویرایشی خودش یک اینستاگرام کامل است!

در این برنامه کم نظیر می توان تصاویر و حتی ویدئوها را با ابعاد کامل به اینستاگرام منتقل نمود. برای تصاویر و ویدئوها، ادیتوری عالی با امکانات ویرایشی کامل در نظر گرفته شده ؛ در این اپ تقریبا هر کاری که در اینستاگرام نتوانید انجام بدهید را خواهید داشت! Mirror کردن تصاویر، چرخاندن، گرد کردن لبه ها، تنظیمات کامل روشنایی و رنگ، فیلترهای متنوع، صدها بک گراند زیبا برای پر کردن قاب عکس و ویدئو و افزودن متن و استیکر به تصویر و ویدئو از جمله امکانات ویرایش عکس پیش رو هستند! اگر از کاربران دارنده حساب اینستاگرام هستید برنامه فوق را از دست ندهید چرا که با آن می توانید ویدئوهایی خارق العاده برای پیج شخصی و یا کسب و کارتان ایجاد نمایید.

  

InShot Video Editor Pro

  

● درباره InShot - اینشات؟

Video Editor & Maker - InShot یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو با امکانات بی نظیر و فراوان برای اندروید است که با آن قادرید افکت های خارق العاده به ویدئوها اضافه کنید ؛ هر متنی که دوست داشتید روی ویدئو بنویسید ؛ سایز ویدئوها را برای استفاده در دیگر اپ ها و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام تغییر دهید ؛ ویدئو ها را فشرده کنید و به طور کلی از داشتن یکی از قوی ترین برنامه های ویرایش ویدئو لذت ببرید!

● اینشات پرو - مود شده یا رایگان - مسئله این است!

ویرایشگر ویدئو InShot همانند دیگر اپ ها یک سری امکانات رایگان و یک سری امکانات پولی دارد. امکانات رایگان به صورت FREE در دسترس همه کاربران سراسر جهان قرار دارد اما امکانات پولی را باید با دلار [$] خریداری کنید که متاسفانه به دلیل تحریم ها امکانش برای ما ایرانی ها وجود ندارد! خروجی بدون واترمارک ؛ در دسترس بودن همه افکت های پولی ؛ در دسترس بودن یک سری ابزارهای حرفه ای و ... از سری امکانات پولی اینشات هستند که پرنده بازی ها همه آن ها را باز / آنلاک کرده است و با نصب اینشات مود پرنده بازی ها قادر به داشتن همه امکانات رایگان و پولی به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت پول خواهید بود! حالا نصب اینشات اصلی عقلانی است یا مود شده؟

● عدم اجرای بی نقص InShot روی موبایل های شیائومی!

متاسفانه به دلیل رابط کاربری [مزخرف :)))] گوشی های با برند شیائومی ؛ امکان تجربه بی نقص برنامه های مود شده وجود ندارد به طوری که در بیشتر موبایل های شیائومی در اجرای اولیه اینشات یا بیرون پرت می شود یا گیر می کند! با عرض شرمندگی، ما برای این مشکل را حلی نداریم و پیشنهادمان این است نسخه اصلی اینشات را از پرنده بازی ها نصب کنید و سپس با جستجو در گوگل از سایت های ایرانی یک حساب کاربری اینشات ارزان قیمت بخرید و اطلاعات حساب خریداری شده را وارد برنامه کنید تا بتوانید از امکانات پولی برنامه بهره ببرید.
  
  

 

اپلیکیشن Video Editor & Maker – InShot به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است و در صورت دانلود از گوگل پلی متوجه می شوید که این برنامه شامل تبلیغات ازار دهنده ای است و یک سری ویژگی های پولی دارد که استفاده از آن ها مهیا نیست و برای باز شدن آن ها باید پول پرداخت کنید! هم اکنون نسخه کامل – فول – پرو انشات ویدئو اندروید با تمامی قابلیت هایش در اختیار شماست و می توانید این برنامه را با یک کلیک از پرنده بازی ها دانلود نمایید و بدون هزینه از همه امکانات استفاده نمایید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 15 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
1 – برای نصب نسخه جدید برنامه اینشات مود شده [اینشات هک شده / اینشات پرو] باید به این موضوع دقت داشته باشید که نسخه قبل باید کامل همراه cache و data حذف گردد در غیر این صورت قادر به نصب نسخه جدید نخواهید بود [از تنظیمات گوشی و بخش مدیریت برنامه ها اقدام کنید و قبل از زدن دکمه حذف، کش و دیتای برنامه را پاک کنید و در آخر حذف را بزنید] – اگر فراموش کردید و به این نکته توجه نداشته اید و به مشکل خوردید باید به android/data مراجعه و پوشه com.camerasideas.instashot را حذف کنید سپس دستگاه را ریستارت کنید!
2 – این برنامه از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند
3 – برای استفاده از پکیج فونت ها ؛ پکیج فونت ها را از جعبه دانلود دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید ؛ سپس وارد برنامه شوید و بعد از نوشتن یک متن دلخواه، برروی Aa کلیک کنید ؛ پس از نمایش فونت ها؛ زیر گزینه فروشگاه یک فلش [⏬] وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید ؛ پس از این کار، وارد پوشه فونت ها شوید و فونت های فارسی که دوست دارید را علامت بزنید تا وارد بخش فونت ها شوند.
4 – برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل هنگام گرفتن خروجی، زبان برنامه اینشات حتما – حتما انگلیسی باشد!

دانلود فایل نصبی حرفه‌ای برنامه با لینک مستقیم - 77 مگابایت

دانلود پکیج فونت های انگلیسی برای اینشات - 14 مگابایت

دانلود پکیج فونت های فارسی برای اینشات - 16 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل سعیدسعید عزیز گفته:
    سلام عالیه ممنون از زحمات شما ادمین عزیز ❤️❤️❤️🙏🙏
    پاسخ : تشکر از همراهی شما سعید عزیز ❤️🌹

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background