امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

CASE: Animatronics 1.67 – دانلود بازی عروسک قاتل در ساختمان پلیس + مود

CASE: Animatronics 1.67 – دانلود بازی عروسک قاتل در ساختمان پلیس + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 5.0
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:246 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 5
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

CASE: Animatronics 1.67 – دانلود بازی عروسک قاتل در ساختمان پلیس + مود CASE: Animatronics 1.67 – دانلود بازی عروسک قاتل در ساختمان پلیس + مود CASE: Animatronics 1.67 – دانلود بازی عروسک قاتل در ساختمان پلیس + مود CASE: Animatronics 1.67 – دانلود بازی عروسک قاتل در ساختمان پلیس + مود
CASE: Animatronics 1.67 – دانلود بازی عروسک قاتل در ساختمان پلیس + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

عروسک قاتل در ساختمان پلیس


CASE: Animatronics – عروسک قاتل در ساختمان پلیس یک بازی ماجراجویی ترسناک محبوب برای اندروید است که استودیوی Azur Interactive Games Limited آن را به صورت رایگان و بدون هیچ گونه محدودیتی در گوگل پلی عرضه کرده و و وبسایت پرنده بازی ها جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب CASE: Animatronics – Horror game برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی ترسناک جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و زاویه دید اول شخص که شباهت زیادی به سری بازی های پنج شب با فِرِدی دارد را تجربه کنید! بازی CASE: Animatronics – Horror game با میلیون ها دانلود و کسب امتیاز 4.6 از 5.0 از محبوب ترین بازیهای دسته بندی ماجراجویی – ترسناک گوگل پلی به شمار می رود که ما در وبسایت پرنده بازی ها جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه نموده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر از گیم پلی این بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.

  

عروسک قاتل در ساختمان پلیس

  

شما در ساختمان پلیس حضور دارید و عروسک ها توسط یک هکر کنترل می شوند ؛ این هکر مقاصد شیطانی دارد و میخواهد شما را از بین ببرد! تمام خروجی ها بسته اند و برق هم رفته است ؛ صدای پای یک عروسک می آید، آن هم عروسکی که از آهن ساخته شده است ؛ فکر می کنید تا صبح دوام بیاورید؟! در نقش کاراکتری به نام جان بیشاپ ظاهر می شوید، کسی که برای اضافه کاری مدت بیشتری در ساختمان پلیس مانده است! او نمی دانست که این اضافه کاری ممکن است به قیمت جانش تمام شود! حالا در ساختمان پلیس گیر افتاده اید و به هیچ عنوان قادر به ارتباط با دنیای بیرون نیستید! سیستم امنیتی ساختمان هک شده و برق هم رفته است ؛ اما این ها مشکل اصلی شما نیستند ؛ مشکل اصلی شما آن عروسکی است که با چشمانی قرمز در پی شماست و می خواهد جان تان را بگیرد! با دقت بالای خود مخفی شوید و برای نجاتجان تان تلاش کنید و تا صبح دوام بیاورید!


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 15 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی بدون نیاز به دیتا - 156 مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود بازی بدون نیاز به دیتا - 132 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background