امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Free Fire 1.103.1 – دانلود آپدیت جدید فری فایر اندروید

Free Fire 1.103.1 – دانلود آپدیت جدید فری فایر اندروید

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 18
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Free Fire 1.103.1 – دانلود آپدیت جدید فری فایر اندروید Free Fire 1.103.1 – دانلود آپدیت جدید فری فایر اندروید Free Fire 1.103.1 – دانلود آپدیت جدید فری فایر اندروید Free Fire 1.103.1 – دانلود آپدیت جدید فری فایر اندروید
Free Fire 1.103.1 – دانلود آپدیت جدید فری فایر اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی فری فایر


Garena Free Fire – گارنا فری فایر یکی از زیباترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی 111dots Studio برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است. بازی گارنا فری فایر هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که ما در پرنده بازی ها آخرین و جدیدترین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از وبسایت پرنده بازی ها دریافت کنید.

فورتنایت، پابجی موبایل، کالاو دیوتی موبایل و فری فایر 4 بازی بتل رویال محبوب و مطرح اندروید هستند که سه مورد اول برای اجرای بدون مشکل نیاز به گوشی قوی با قدرت سخت افزاری بالا دارند اما بازی فری فایر اندروید بر خلاف 3 بازی دیگر برروی گوشی های متوسط نیز بدون مشکل اجرا می شود و افراد دارنده گوشی های متوسط نیز قادرند این بازی زیبا را به بهینه ترین شکل ممکن تجربه کنند و از داشتن یک بازی بتل رویال – بقا فوق العاده لذت ببرند.

ویژگی های بازیگارنا فری فایر

  • جست و جو در دنیای بزرگ بازی برای پیدا کردن سلاح ها و دیگر آیتم ها
  • بازی در برابر 50 بازیکن و تبدیل شدن به آخرین مرد ایستاده در میدان نبرد
  • دوستان خود را به پیروزی برسانید و آخرین تیمی شوید که در آن قرار دارید
  • بازی در انواع و اقسام مکان ها و محیط های متنوع با جزئیات زیاد
  • ایجاد استراتژیک و سبک اختصاصی خود با انام کارهای مختلف
  • کنترلرهای لمسی خوب + طراحی و ساخت عالی و گیم پلی اعتیاداور

 

Garena Free Fire

 

در بازی Garena Free Fire که به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است، 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت [در آپدیت جدید تعداد به 50 نفر رسیده است و این عدد ممکن است در بروزرسانی های بعدی افزایش داشته باشد!] ! برنده ی میدان کسی خواهد بود که بتواند از ایده های های کشنده دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرد! در دنیای آزاد Garena Free Fire که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و سبک بقا هستید بدون شک این بازی با ساخت، طراحی و گیم پلی فوق العاده نظرتان را جلب میکند و تجربه ای متفاوت و یا یادماندنی از بازیهای اندروید را برایتان به ارمغان می اورد.

در بدو ورود به بازی Garena Free Fire و وارد شدن به دنیای فری فایر، خود را در کنار 49 بازیکن دیگر خواهید دید که جمعا 50 نفر می شوید و با چتر نجات در یک جزیره دور افتاده فرود آمده اید. همه این افراد یک هدف دارند و آن زنده ماندن حتی به قیمت از بین بردن دیگران است! برنده بازی بازیکنی خواهد بود که بتواند تا آخرین نفر دوام بیاورد و در اصل آخرین نفری باشد که در جزیره زنده می ماند. قبل از ورود به جزیره، هنگام سوار بودن بر هواپیما شما به عنوان یک بازیکن قادرید نقطه فرود تان را به دلخواه انتخاب کنید و پس از فرود با سرعت نور به دنبال سلاح و تجهیزات بگردید قبل از اینکه دیگران به سلاح دست پیدا کنند و شما را ناکار کنند!

با گذشت زمان جزیره از نظر مساحت کوچک و کوچک تر می شود تا بازیکنان با همدیگر فاصله کمتری داشته باشند و بتوانند راحت تر همدیگر را پیدا کرده و شکار کنند! بعد از کشتن هر بازیکن می توانید کوله پشتی او را ببینید و هر سلاح و تجهیزات خوبی را که دیدید بردارید و در مبارزه از آن ها استفاده کنید. امکان تشکیل گروهی 4 نفره نیز در بازی فری فایر وجود دارد ؛ شما می توانید 3 تن از دوستان را با خود همراه کنید تا شانس پیروزی تان در مبارزه و اول شدن افزایش پیدا کند.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 7 بهمن 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
برای آپدیت بازی همیشه باید فایل نصبی و دیتای جدید را دانلود بکنید [با دیتای نسخه قبل نمیشه نسخه جدید رو بالا اورد] .

دانلود فایل نصبی اصلی ARM بازی با لینک مستقیم - 72 مگابایت

دانلود فایل دیتا ARM کامل بازی با لینک مستقیم - 323 مگابایت

دانلود فایل نصبی اصلی ARM64 بازی با لینک مستقیم - 76 مگابایت

دانلود فایل دیتا ARM64 کامل بازی با لینک مستقیم - 323 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل جلالجلال عزیز گفته:
    ممنون. منتظر اپدیت فری فایر بودیم .
    پاسخ : سلام تشکر از همراهی شما جلال عزیز ❤️🎮

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background