امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود Battle Angel 1.7.3 – بازی اکشن فرشته جنگاندروید + مود

 دانلود Battle Angel 1.7.3 – بازی اکشن فرشته جنگاندروید + مود

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 3
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

 دانلود Battle Angel 1.7.3 – بازی اکشن فرشته جنگاندروید + مود  دانلود Battle Angel 1.7.3 – بازی اکشن فرشته جنگاندروید + مود  دانلود Battle Angel 1.7.3 – بازی اکشن فرشته جنگاندروید + مود  دانلود Battle Angel 1.7.3 – بازی اکشن فرشته جنگاندروید + مود
 دانلود Battle Angel 1.7.3 – بازی اکشن فرشته جنگاندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی نبرد فرشته


Battle Angel - نبرد فرشته نام ورژن جدیدی از بازی اندروید پر طرفدار و جذاب است. سبک این بازی اکشن , شبیه سازی است. بازی فوق توسط شرکت Naxeex Studio طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. ‏‏شهری بزرگ با سبک مدرن و جنگ و درگیری هیجان انگیز در خیابان های نئونی! پول در بیارید و اسلحه بخرید، ماشین تان را ارتقا بدید و برای بهتر شدن تلاش کنید. ‏ با استفاده از نیروی گاز از زمین بلند بشید و توی شهر بچرخید و به عنوان فرشته جنگ هرکاری دلتون میخواد انجام بدید. کارهای هیجان انگیز و جالب را از بازی ما شروع کنید!

 

بازی نبرد فرشته

 

شما در نقش یک شخصیت بسیار حرفه ای هستید که مهارت زیادی برای مقابله با افراد شرور دارد. او به خاطر بالهایی که دارد می تواند پرواز کند و به فرشته جنگ معروف می باشد و کابوسی برای تمام خلافکران شهر است. برای همین تمام افراد خلافکار دست به دست هم دادند تا شما را از بین ببرند پس بهشان نشان دهید با چه کسی طرف هستند، نابودشان کنید تا صلح و آرامش به شهر دوباره بازگردد. همانند بازی معروف جی تی ای شما می تواند سوار هر وسیله نقلیه ای شوید آنها را آنلاک سازید و برای انجام ماموریت ها ازشان استفاده کنید. همچنین با بدست آوردن پول شما قادر هستید خودرو، سلاح ها جنگی و اسکین خریداری کنید تا هیجان بازی برای شما دو چندان شود و راحت تر ماموریت های بازی را پشت سر بگذارید. حال تمام امید شهر به شماست زیرا آنها شما را فرشته جنگ می شناسند تا ازشان در برابر افراد شرور محافظت کنید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 14 آبان 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 109 مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود بازی با لینک مستقیم - 100 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background