امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

True Skate 1.5.75 – آپدیت بازی اسکیت واقعی مود شده اندروید

True Skate 1.5.75 – آپدیت بازی اسکیت واقعی مود شده اندروید
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 4.4
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:105 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 10
  • رای دهنده‌ها: 2

اسکرین شات ها

True Skate 1.5.75 – آپدیت بازی اسکیت واقعی مود شده اندروید True Skate 1.5.75 – آپدیت بازی اسکیت واقعی مود شده اندروید True Skate 1.5.75 – آپدیت بازی اسکیت واقعی مود شده اندروید True Skate 1.5.75 – آپدیت بازی اسکیت واقعی مود شده اندروید
True Skate 1.5.75 – آپدیت بازی اسکیت واقعی مود شده اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی اسکیت واقعی


True Skate - اسکیت واقعی یک بازی اندرویدی حرفه ای برای دوست داران اسکیت برد است که تجربه ای حرفه ای را از این ورزش در دستگاه های اندرویدی برای شما به ارمغان می آورد. True Skate به عنوان محبوب ترین بازی اسکیت برد در گوگل پلی مارکت شناخته شده و بسیاری از کاربران به آن اعتیاد پیدا کرده اند ! بازی ترو اسکیت ، یک گیم پلی کنترل اسکیت برد بر مبنای حرکات انگشتان را پیاده سازی کرده تا بتوانید یک بازی هیجان انگیز را مبتنی بر فیزیک و تنها با حرکات انگشتان خود تجربه کنید. با شروع True Skate ، در ابتدا آموزش های لازم نظیر حرکت ، کنترل ، حرکات چپ و راست و… به شما ارئه می شود و پس از موفقیت در تمامی آنان ، مأموریت هایی به شما محول می شوند که می بایست آنان را به اجرا بگذارید. در ادامه همراه پرنده بازی ها باشید.

  

True Skate

 

لذت بخش ترین نقطه قوت بازی True Skate ، کنترل لمسی و مبتنی بر فیزیک اسکیت بورد است ؛ بر خلاف بسیاری دیگر از سری بازی های اسکیت بورد ، در True Skate اصلا شخص اسکیت بورد سواری وجود ندارد ! شما به عنوان کنترل کننده ی اسکیت بورد قرار گرفته شده در صفحه ، می توانید خودتان را در نقش او تصور کنید و در محل های مختلف و محبوب نظیر نرده ، پله ، سراشیبی ها و… حرکات نمایشی خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید صحنه آهسته های حرکات زیبای خود را مجدداً تماشا کنید و آنان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بازی شگفت انگیز True Skate هم اکنون در پلی استور با قیمت 1.99 دلار به فروش می رود و بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز 4.8 از 5.0 را کسب کند، ما امروز در وبسایت پرنده بازی ها نسخه ی پولی و خریداری شده بازی را به همراه نسخه مود به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده نموده و در صورت تمایل با یک کلیک اقدام به دانلود آن نمایید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 12 فروردین 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 76 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background