امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Onmyoji Arena 3.183.0 – بازی اکشن-استراتژیک “عرصه اُنمایوجی” اندروید

Onmyoji Arena 3.183.0 – بازی اکشن-استراتژیک “عرصه اُنمایوجی” اندروید

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 15
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Onmyoji Arena 3.183.0 – بازی اکشن-استراتژیک “عرصه اُنمایوجی” اندروید Onmyoji Arena 3.183.0 – بازی اکشن-استراتژیک “عرصه اُنمایوجی” اندروید Onmyoji Arena 3.183.0 – بازی اکشن-استراتژیک “عرصه اُنمایوجی” اندروید Onmyoji Arena 3.183.0 – بازی اکشن-استراتژیک “عرصه اُنمایوجی” اندروید
Onmyoji Arena 3.183.0 – بازی اکشن-استراتژیک “عرصه اُنمایوجی” اندروید

بازی عرصه اُنمایوجی


Onmyoji Arena – عرصه اُنمایوجی عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب از استودیوی مطرح NetEase Games برای سیستم عامل اندروید میباشد. در این بازی شما با مبارزه ها و نبرد های ژاپنی روبه رو می شوید. شما میتوانید با استفاده از شخصیت های مختلف Onmyoji مانند شیکاگامی‌ و… در مبارزه های مختلف شرکت کنید. باید تمام تلاشتان را بکنید تا دشمنان را شکست دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

 

بازی عرصه اُنمایوجی

  

شما باید در نبردهای 5 در مقابل 5 با بازیکنان دیگر مبارزه کنید. در مبارزات رویال بصورت آنلاین با سایر بازیکنان مبارزه کنید و شیکیگامی مورد علاقه خود را برای نبرد ها به همراه ببرید. از استراتژی های مختلفی استفاده کنید تا بتوانید در مبارزات پیروز شوید. نقشه استراتژیکی خود را در میدان جنگ اجرا کنید و دشمنان را از بین ببرید.شیکیگامی دارای 4 توانایی و 2 طلسم کلی است که امکان ترکیب بیشتر توانایی ها و تاکتیک ها را فراهم می کند. ماجراجویی و نبرد در محیط های متفاوت و جذاب منتظرشماهستند. وارد نبردها شوید و تلاش کنید پیروز میدان شوید. کنترل بازی بسیار عالی و ساده است. بازی دارای حالت های مختلفی است که موجب متنوع بودن بازی می شود. انتخاب کاراکترها به عهده خود بازیکن است و می‌توانید به همراه هم‌تیمی‌‌های خود، وارد نبردهای بتل رویال شوید. نیروهای پلید زیادی در بازی وجود دارند در نتیجه اصلا کار ساده‌ای ندارید و حتما باید به فکر ارتقا مهارت‌های خود باشید. در بازی سلاح های مختلفی برای مسابقات وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. گرافیک سه بعدی بازی بسیار جذاب است و می تواند شما را مجذوب خود کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از پرنده بازی ها دانلود کنید.


Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 11 دی 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی هک نمی شود و نسخه مود ندارد.

دانلود فایل نصبی بازی با لینک مستقیم - 81 مگابایت

دانلود فایل دیتا بازی با لینک مستقیم - 3150 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background