امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Temple Run 2 1.110.0 – دانلود بازی اکشن فرار از معبد 2 اندروید + مود

Temple Run 2 1.110.0 – دانلود بازی اکشن فرار از معبد 2 اندروید + مود

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 16
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Temple Run 2 1.110.0 – دانلود بازی اکشن فرار از معبد 2 اندروید + مود Temple Run 2 1.110.0 – دانلود بازی اکشن فرار از معبد 2 اندروید + مود Temple Run 2 1.110.0 – دانلود بازی اکشن فرار از معبد 2 اندروید + مود Temple Run 2 1.110.0 – دانلود بازی اکشن فرار از معبد 2 اندروید + مود
Temple Run 2 1.110.0 – دانلود بازی اکشن فرار از معبد 2 اندروید + مود

بازی فرار از معبد 2


Temple Run 2 - فرار از معبد 2 یک بازی بسیار پرطرفدار در سبک دویدن آزاد و دویدن بی پایان است . اگر نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده باشید ، با گیم پلی اعتیادآور آن آشنا هستید . نسخه ی دوم بازی Temple Run 2 نیز با همان گیم پلی البته با بسیاری از ویژگی های جدیدتر منتشر شده است که میتوانید ساعتها با آن سرگرم شوید . یکی از بخش هایی که به این بازی اضافه شده است ، بخش معدن آن است که شما با سوار شدن بر یک چهارچرخه ی سریع و متحرک ، باید از ریل های خطرناک و در بعضی مواقع نصفه و نیمه عبور کنید ! در بازی  شما با جمع آوری سکه ها و الماس های به رنگ مختلف میتوانید برای خود قدرتی ها و آیتم های جادویی متنوعی خریداری کنید که به شما اجازه میدهد مسافت طولانی تری را طی کنید و امتیازات بیشتری را بدست بیاورید .

 

فرار از معبد 2

  

این بازی تا به امروز بیش از 500 میلیون کاربران از سراسر دنیا را به سمت خود کشانده است و امتیاز 4.3 از 5.0 پلی استور (مارکت بزرگ گوگل) را از ان خود کرده است. در این بازی که توانسه است جایگاه بازی پرندگان عصابی را بگیرد و جایگزین آن شود، شما در نقش شخصیت هایی جالب باید با پریدن و دویدن از معبد فرار کنید و امتیازهای موجود در طول مسیر را جمع اوری کنید تا به مراحل بعدی راه یابید. بازی در محیط های واقعی همچون صخره ها، جنگل و معادن صورت میگیرد و نهایت هیجان را در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد! کنترلرهای بازی ب هصورت سوایپ است، به طوری که برای عبور از موانع پیش رو باید با کشیدن انگشت به سمت بالا، بپرید ؛ با کشیدن انگشت به سمت پایین، سُر بخورید و با کشیدن انگشت به سمت راست و چپ به پیچ و خم های راست و چپ بروید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ران و دوندگی اندروید هستید به هیچ وجه Temple Run 2 را از دست ندهید!


Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 23 فروردین 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 149 مگابایت

دانلود فایل نصبی مود 1 بازی با لینک مستقیم - 122 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background