امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Traffic Tour 2.5.9 – دانلود آپدیت بازی آنلاین ماشین‌سواری در اتوبان اندروید

Traffic Tour 2.5.9 – دانلود آپدیت بازی آنلاین ماشین‌سواری در اتوبان اندروید
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 4.4
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:436 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 25
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Traffic Tour 2.5.9 – دانلود آپدیت بازی آنلاین ماشین‌سواری در اتوبان اندروید Traffic Tour 2.5.9 – دانلود آپدیت بازی آنلاین ماشین‌سواری در اتوبان اندروید Traffic Tour 2.5.9 – دانلود آپدیت بازی آنلاین ماشین‌سواری در اتوبان اندروید Traffic Tour 2.5.9 – دانلود آپدیت بازی آنلاین ماشین‌سواری در اتوبان اندروید
Traffic Tour 2.5.9 – دانلود آپدیت بازی آنلاین ماشین‌سواری در اتوبان اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی ترافیک تور


raffic Tour Car Racer game - ماشین سواری در اتوبان یک بازی هیجان انگیز و محبوب از استودیوی Wolves Interactive برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی قابل دریافت است. جدیدترین آپدیت این بازی، به دلخواه شما برای دانلود آمده و اکنون در دسترس شماست! با نصب Traffic Tour Car Racer game بر روی تبلت یا گوشی اندرویدی خود، یک تجربه رانندگی فوق العاده با گرافیک بالا و انتخاب گسترده از ماشین‌های مسابقه را به دست خواهید آورد. می‌توانید ماشین مسابقه‌ای دلخواه خود را انتخاب کرده و در اتوبان‌ها با سایر ماشین‌ها رقابت کنید. طرح اولیه ساخت وسایل و ماشین‌های جدید را بدست آورید، ماشین‌های جدید را باز کنید، آن‌ها را ارتقا دهید و با دوستان خود به صورت آنلاین رقابت کنید تا از یک بازی ماشینی فوق‌العاده لذت ببرید!

 

بازی ترافیک تور

 

وارد بازی شوید و ماشین مسابقه ای خود را به دلخواه انتخاب کنید. در اتوبان ها مسابقه دهید و از ماشین های دیگر سبقت بگیرید. با حالت های مختلف دوربین،در جاده ها و بزرگ راه های بی پایان با اتومبیل خود رانندگی کنید و رقیبان را به چالش بکشید. بازی کنید و با پیشروی در بازی،قفل ماشین های جدید را باز کنید. ماشین خود را ارتقا دهید و با دوستان تان خود به صورت آنلاین مسابقه دهید و بازی کنید. شما می‌توانید این بازی را از زوایای دید مختلف انجام دهید مثلا از زاویه دید اول شخص، سوم شخص و یا حتی از دید راننده و زوایای دیگر نیز می توانید به بازی بپردازید. GT Club عنوان دیگری از بازی ماشین سواری درگ ریس است که پشنهاد می شود حتما بازی را نصب کنید.

فرمان مجازی، دکمه های لمسی و شتاب سنج سه حالت کنترل ماشین در بازی هستند که می توانید از بین این حالت ها  یکی را انتخاب کنید.‌ بازی دارای5 حالت مختلف چند نفره، بی پایان، داستانی، زماندار و رانندگی آزاد است. همین حالت ها موجب تنوع بازی می شود و شما را سرگرم می کند. قطعا با این حالت های جذاب شما از بازی خسته نخواهید شد. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از پرنده بازی ها دانلود کنید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 6 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 172 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background