امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

CarX Drift Racing 2 1.31.1 – دانلود بازی مسابقات‌دریفت‌2 اندروید + دیتا

CarX Drift Racing 2 1.31.1 – دانلود بازی مسابقات‌دریفت‌2 اندروید + دیتا
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 4.4
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:587 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 13
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

CarX Drift Racing 2 1.31.1 – دانلود بازی مسابقات‌دریفت‌2 اندروید + دیتا CarX Drift Racing 2 1.31.1 – دانلود بازی مسابقات‌دریفت‌2 اندروید + دیتا CarX Drift Racing 2 1.31.1 – دانلود بازی مسابقات‌دریفت‌2 اندروید + دیتا CarX Drift Racing 2 1.31.1 – دانلود بازی مسابقات‌دریفت‌2 اندروید + دیتا
CarX Drift Racing 2 1.31.1 – دانلود بازی مسابقات‌دریفت‌2 اندروید + دیتا
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی کاراکس دریفت ریسینگ


CarX Drift Racing 2 - کاراکس دریفت ریسینگ یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های اتومبیلرانی و مسابقه ای است که توسط استودیوی بازی سازی CarX Technologies برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است و توانسته در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار امتیاز عالی را در گوگل پلی به دست آورد به همین دلیل تیم ما نیز تصمیم گرفته است تا آن را به شما عزیزان همراه معرفی کند. در این گیم مهیج شما با انواع و اقسام مختلفی از ماشین های مدرن و قدیمی رو به رو می شود و باید به دریفت بپردازید و تجربه ی بازی دریفت واقعی را در کارنامه بازی های اندرویدی خود به ثبت برسانید. هرچه دریفت شما واقعی تر باشد به شما امتیاز و سکه های بیشتری داده می شود و می توانید با کمک سکه ها تجهیزات جدید تری برای ماشین هایتان بخرید.

 

CarX Drift Racing 2

 

در این بازی همانند نسخه قبل اش، به شما انواع ماشین های مدرن و قدیمی داده می شود و باید به دریفت بپردازید و تجربه ی بهترین بازی دریفت واقعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. دستورالعمل بازی بدین صورت است که هرچه دریفت شما واقعی تر باشد به شما امتیاز و سکه های بیشتری داده میشود که می توانید با کمک سکه ها تجهیزات جدیدی را بخرید و هیجان را دو چندان کنید. به هر میزان که شما رد تایری که برروی جاده به جای می گذارید بیشتر باشد ؛ امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد!

بازی CarX Drift Racing 2 هم اکنون در مارکت اندروید با بیش از هزار دریافت ؛ دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما امروز در وبسایت پرنده بازی ها به درخواست کاربران اولین نسخه ان را در اختیار شما قرار می دهیم ؛ شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بفرمایید. در آخر اینکه این بازی همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 15 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
استفاده از نسخه مود در حالت آنلاین ممکن است منجر به مسدود شدن حسابِ بازی تان شود. برای پیشگیری از این مورد بازی را به شکل آفلاین انجام دهید و به جز در موارد خاص (مثل آپدیت های درون بازی) بازی را آنلاین اجرا نکنید

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 99 مگابایت

دانلود فایل دیتا کامل بازی با لینک مستقیم - 1370 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background