امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Critical Battle Strike 3.39 – بازی اکشن-شوتر نبردها چند نفره اندروید + مود

Critical Battle Strike 3.39 – بازی اکشن-شوتر نبردها چند نفره اندروید + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 5.1
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:454 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 25
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Critical Battle Strike 3.39 – بازی اکشن-شوتر نبردها چند نفره اندروید + مود Critical Battle Strike 3.39 – بازی اکشن-شوتر نبردها چند نفره اندروید + مود Critical Battle Strike 3.39 – بازی اکشن-شوتر نبردها چند نفره اندروید + مود
Critical Battle Strike 3.39 – بازی اکشن-شوتر نبردها چند نفره اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی نبردها چند نفره


Critical Battle Strike - حمله نبرد بحرانی یک بازی اکشن و تفنگی فوق العاده زیبا و محبوب با طراحی و ساخت قابل قبول برای گوشی ها و تبلت های اندروید است که توسط استودیوی بازی سازی Hazmob LTD Games طراحی شده و آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده است. چندین حالت مختلف از جمله آفلاین و آنلاین به شما امکان سرگرم شدن در دنیای بازی را می دهند، در حالت آفلاین می توانید در نبود اینترنت ده ها ماموریت خاص را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و سرگرم باشید و در حالت آنلاین و یا چند نفره قادرید با کاربران سراسر جهان وارد نبردهایی نفس گیر شوید، نبردهایی خشن که باید از ان ها با پیروزی خارج شوید! بازی Critical Battle Strike تا به این لحظه نزدیک 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب نماید. شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از وبسایت پرنده بازی ها دانلود بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده اند.

 

Critical Battle Strike

 

آیا شما از طرفداران نبردهای شدید ضد تروریست ها هستید؟ پس این بازی جذاب را از دست ندهید.  نکات جالب توجه این بازی امکان بازی آفلاین و آنلاین است. این به این معنی است که علاوه بر داشتن ویژگی‌های هیجان انگیز و رقابتی که با دیگر کاربران سرتاسر دنیا دارد، شما را هنگام دسترسی نداشتن به اینترنت تنها نمی‌گذارد و به شما امکان می‌دهد،‌ در مواقع تنهایی نیز ماموریت‌های حرفه‌ای و هیجان انگیزی داشته باشید.

ماموریت‌های خشن و نفس‌گیر که شما را قوی‌تر و حرفه‎‌ای تر می‌کند و باعث می‌شود موقع بازی آنلاین از کسی کم نیاورید. در این بازی می‌توانید از مبارزه‌ی تیمی لذت ببرید و با دوستانتان تیم‌های قوی درست کنید. اگر علاقمند به بازی‌های تیمی هستید پیشنهاد می‌کنم این بازی را از دست ندهید. سعی کنید در هدف گیری و تیراندازی های خود دقیق باشید تا ازدور رقابت ها خارج نشوید. بازی هیجان انگیز Critical Battle Strike با توجه به گرافیک و صداگذاری هیجان انگیزی که دارد توانسته از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار شود. شما می توانید بازی مذکو را بصورت کاملا رایگان از وب سایت ما دانلود و اجرا کنید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 3 آذر 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 180 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 156 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل هادیهادی عزیز گفته:
    خعلی هم عالی 👌 حرف نداره
    پاسخ : تشکر از همراهی شما ❤️🎮
  1. پروفایل محمد امین محمد امین عزیز گفته:
    با توجه به حجمش عالیه 😍 مرسی از سایت پرنده بازیها
    پاسخ : سلام محمد امین عزیز ، مرسی از همراهیت 🎮🌲

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background