امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Raid & Rush 1.4.4 – دانلود بازی نقش آفرینی حمله و هجوم اندروید

Raid & Rush 1.4.4 – دانلود بازی نقش آفرینی حمله و هجوم اندروید

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 20
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Raid & Rush 1.4.4 – دانلود بازی نقش آفرینی حمله و هجوم اندروید Raid & Rush 1.4.4 – دانلود بازی نقش آفرینی حمله و هجوم اندروید Raid & Rush 1.4.4 – دانلود بازی نقش آفرینی حمله و هجوم اندروید Raid & Rush 1.4.4 – دانلود بازی نقش آفرینی حمله و هجوم اندروید
Raid & Rush 1.4.4 – دانلود بازی نقش آفرینی حمله و هجوم اندروید

بازی حمله و هجوم


Raid & Rush - حمله و هجوم نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Overmobile برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Raid & Rush توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از میان آراء‌ گیمر ها در مارکت اندروید به دست بیاورد و وبسایت پرنده بازی ها قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید...

 

بازی حمله و هجوم

 

استودیو بازی سازی Overmobile پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی خوبی را در این مارکت به خودش اختصاص داده است. اما Raid & Rush هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد.

Raid & Rush اساساً یک بازی نقش آفرینی مبارزاتی آنلاین با المان های اکشن و استراتژیک است. در این بازی، شما کنترل یک سری قهرمان را به عهده می گیرید و وظیفه تان این است که از یک کاروان که حجم زیادی از طلا را حمل می کند در مقابل راهزن ها و دزد ها محافظت کنید تا کاروان بتواند طلا ها را به سلامت به مقصد تعیین شده برساند. اگر بتوانید این کار را درست انجام دهید می توانید امتیاز ۳ ستاره و پاداش دریافت کنید و قهرمان های خودتان را ارتقاء دهید و همچنین قهرمان های بیشتری را به استخدام خودتان در بیاورید تا بتوانید از کاروان بهتر محافظت کنید.


Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 29 اسفند 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 848 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background