امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود Hijacker Jack 3.61 – بازی سارق تحت تعقیب اندروید + مود

دانلود Hijacker Jack 3.61 – بازی سارق تحت تعقیب اندروید + مود

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 8
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

دانلود Hijacker Jack 3.61 – بازی سارق تحت تعقیب اندروید + مود دانلود Hijacker Jack 3.61 – بازی سارق تحت تعقیب اندروید + مود دانلود Hijacker Jack 3.61 – بازی سارق تحت تعقیب اندروید + مود دانلود Hijacker Jack 3.61 – بازی سارق تحت تعقیب اندروید + مود
دانلود Hijacker Jack 3.61 – بازی سارق تحت تعقیب اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی سارق تحت تعقیب


Hijacker Jack – سارق تحت تعقیب یک عنوان جنجالی و بسیار حرفه ای در سبک بازی های اکشن و تعاملی از استودیوی New IDEA Games کشور مالت است که به شکل رایگان منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک شخصیت خاص و مرموز هستید! جک که تا دیروز در جنگل زندگی میکرده، حالا تبدیل به فردی مشهور، پولدار و البته تحت تعقیب شده است! آیا پول همه آدم ها را عوض میکند؟ آیا در دنیای بی اعتمادی میتوان تشخیص داد چه کسی گرگ، چه کسی گوسفند و چه کسی گرگ در لباس گوسفند است؟ برای فهمیدن این سری سوالات درمورد زندگی جک، بیایید این بازی را شروع کنید. 

 

Hijacker Jack

 

در بازی Hijacker Jack شخصیت اصلی داستان مردی جوان به نام جک می باشد که مدت ها در یک جزیره دورافتاده گم می شود و مجبور می شود تا سال ها در آن مکان به سختی زندگی کند. اما یک روز او تصمیم می گیرد تا ریسک بزرگی را بپذیرد. به همین خاطر او وارد آب شده و بعد از مدتی شنا به یک قایق تفریحی می رسد.

تقدیر این شخصیت با این اتفاق عوض می شود و او پس از گذراندن داستان های زیاد، از یک انسان در حال بقاء و تنها به یک شخص پولدار و البته تحت تعقیب تبدیل می شود! به نظر می رسد زندگی در جزیره از جک موجودی خشن و بی رحم ساخته است! او در مدتی کوتاه با سرقت های بزرگ به ثروت زیادی دست پیدا کرده و حالا خیلی ها از پلیس گرفته تا کارتل های خلافکار به دنبال پیدا کردن او می باشند! در بازی Hijacker Jack شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی داستان های او را دنبال کنید و با انتخاب های هوشمندانه خود، ماجرای این شخصیت را پیگیری کنید. در مجموع 4 پایان مختلف در این بازی طراحی شده است که همگی آن ها با توجه به انتخاب های شما در طول بازی پدیدار می شوند.


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل VahidVahid عزیز گفته:
    چرا هیچ بازی دانلود نمیشه
    پاسخ : تست شد مشکلی نداشت❤️🎮

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background