امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود War Robots 9.5.1 – آپدیت جدید بازی اکشن “نبرد روبات ها” اندروید

دانلود War Robots 9.5.1 – آپدیت جدید بازی اکشن “نبرد روبات ها” اندروید
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 5.1
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:215 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 13
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

دانلود War Robots 9.5.1 – آپدیت جدید بازی اکشن “نبرد روبات ها” اندروید دانلود War Robots 9.5.1 – آپدیت جدید بازی اکشن “نبرد روبات ها” اندروید دانلود War Robots 9.5.1 – آپدیت جدید بازی اکشن “نبرد روبات ها” اندروید دانلود War Robots 9.5.1 – آپدیت جدید بازی اکشن “نبرد روبات ها” اندروید
دانلود War Robots 9.5.1 – آپدیت جدید بازی اکشن “نبرد روبات ها” اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی نبرد روبات ها


War Robots. 6v6 Tactical Multiplayer Battles - نبرد روبات ها بازی محبوب و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن آنلاین برای دستگاه های اندرویدی است که استودیوی بازیسازی ان را Pixonic LLC ان را به صورت رایگان در پلی استور عرضه نموده است و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از برترین ها به شمار می رود! این بازی که ابتدا برای سیستم عامل ای او اس عرضه شده بود توانست به عنوان یکی از بهترین بازی های اپ استور انتخاب شود که در ان شما در یک شش نفری از ربات ها قرار خواهید گرفت که باید با روبات های دیگر در یک جنگ تمام عیار شرکت کنید و لحظات هیجان انگیزی را در کنار دوستان خود در سراسر جهان تجربه کنید!

  

نبرد روبات ها

   

در بازی War Robots امکان تشکیل گروه با بازیکنان آنلاین سراسر جهان و یا دوستان تان نیز مهیا گردیده است، با ایجاد یک گروه قادرید در نبردهای شش در مقابل شش (6v6) برای اثبات برتری تان مبارزه کنید. اینکه تصمیم بگیرید با توپ هایی که روبات تان به آن ها مجهز هستند دشمنان تان را از راه دور از پای در آورید یا از تیربارتان استفاده کرده و در نبردهایی نزدیک تر شرکت کنید یا به حوزه استحفاظی دشمن حمله کنید و آن ها را سرنگون سازید همه و همه به خودتان بستگی دارد! ده ها روبات قدرتمند با توانایی و مهارت های خاص در بازی وجود دارد که شما به عنوان یک بازیکن قادرید از آن ها استفاده کرده و در نبردهای خود با کمک آن ها پیروز شوید، البته که ده ها سلاح منحصر به فرد نیز در دسترس تان قرار دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید. با پیروزی در نبردها به کسب امتیاز و پولی برای خرید آیتم ها مشغول می شوید. گرافیک، صداگذاری، گیم پلی و جزئیات بازی به بهترین شکل ممکن ایجاد گردیده اند و اگر شما از علاقه مندان به بازیهای اکشن، خصوصا نبرد روبات ها باشید محو ساخت فوق العاده اش خواهید شد و از داشتن و تحجربه آن لذت خواهید برد.

 

نبرد روبات ها

 

بازی War Robots هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است که ما در پرنده بازی ها جدیدترین و آخرین نسخه عرضه شده ان را معرفی می کنیم و زین پس هم در سریع ترین زمان ممکن آپدیت های عرضه شده را در همین صفحه برای دانلود قرار می دهیم. برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود با ما همراه شوید..


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 10 آبان 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 168 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background