تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Hero Hunters 8.0.1 – دانلود بازی اکشن جنگجویان قهرمان اندروید

Hero Hunters 8.0.1 – دانلود بازی اکشن جنگجویان قهرمان اندروید

اندروید 5.0 بازی اندرویداکشن 16 اردیبهشت 1403 488 بازدید 0 دیدگاه

Hero Hunters 8.0.1 – دانلود بازی اکشن جنگجویان قهرمان اندروید

بازی جنگجویان قهرمان

جنگجویان قهرمان - Hero Hunters یکی از محبوب ترین و مهیج ترین بازی های آنلاین اکشن اندروید از استودیوی Hothead Games است که به صورت رایگان در Google Pay موجود است و آخرین به روز رسانی ها را بنا به درخواست شما در دسترس و در اختیار شما قرار می دهد. اگر به بازی های اکشن علاقه دارید، همین حالا Hero Hunters را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و پس از راه اندازی آن، یک بازی اکشن فوق العاده با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا مانند کنسول بازی و استفاده از آن خواهید داشت. همه نوع تجربه انواع سلاح ها مانند اسلحه استاندارد، تفنگ تک تیرانداز، شمشیر، اسلحه لیزری و غیره را امتحان کنید. شکارچیان قهرمان شامل یک حالت داستانی است که در آن باید با ارتش شیطان کورتز مبارزه کنید. علاوه بر این، بازی دارای ده ها ماموریت چند نفره است که می توانید به صورت آنلاین و با همکاری سایر کاربران در سراسر جهان انجام دهید و ساعت ها شما را به گوشی خود بچسبانید. قدرت خود را در مقابل سایر کاربران در نبردهای تک و آنلاین آزمایش کنید و از بازی های چند نفره آنلاین لذت ببرید.

  

Hero Hunters

   

بازی Hero Hunters تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از وبسایت پرنده بازی ها بکنید!

ویژگی های بازی Hero Hunters

  • گرافیک کنسولی با طراحی به صورت سوم شخص
  • امکان استفاده از شخصیت های مختلف در حین نبرد ها
  • امکان ارتقا و قدرتمندسازی کارکترهای بازی توسط بازیکن
  • امکان جمع آوری و بدست اوردن طیف گسترده ای از غنائم
  • امکان مبارزه با کاربران آنلاین سراسر جهان
  • امکان تشکیل اتحاد با بازیکنان جهانی و شرکت در چالش ها
Hero Hunters 8.0.1 – دانلود بازی اکشن جنگجویان قهرمان اندروید Hero Hunters 8.0.1 – دانلود بازی اکشن جنگجویان قهرمان اندروید
Hero Hunters 8.0.1 – دانلود بازی اکشن جنگجویان قهرمان اندروید Hero Hunters 8.0.1 – دانلود بازی اکشن جنگجویان قهرمان اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 16 اردیبهشت 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

– Hero Hunters یک بازی نیمه آفلاین است، ابتدا به اینترنت نیاز نیست اما وسط بازی کردن برای دریافت دیتا به اینترنت نیاز است.
– نسخه مودی از بازی وجود ندارد و هک نشده – در مورد مود سوال نپرسید.

18 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه