تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » دانلود Pico Tanks 60.0.0 – آپدیت جدید بازی اکشن «نبرد تانک‌های پیکو» اندروید

دانلود Pico Tanks 60.0.0 – آپدیت جدید بازی اکشن «نبرد تانک‌های پیکو» اندروید

Android 5.0 بازی اندرویداکشن 25 شهریور 1402 420 بازدید 0 دیدگاه

دانلود Pico Tanks 60.0.0 – آپدیت جدید بازی اکشن «نبرد تانک‌های پیکو» اندروید

بازی تانک های پیکو

Pico Tanks: Multiplayer Mayhem – تانک های پیکو: نبرد چندنفره یک بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب از سوی استودیوی استرالیایی Panda Arcade می باشد که به صورت رایگان در سبک اکشن منتشر شده و از طریق گوگل پلی در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته شده است. وبسایت پرنده بازی ها  مفتخر است که اعلام کند این بازی خدمت شما عزیزان معرفی می کند. این بازی از آن دست بازی های خوش ساخت و بسیار رقابتی است که به شدت اعتیادآور است. در بازی تانک های پیکو شما به دنیایی فانتزی پا گذاشته و با صدها و هزاران بازیکن دیگر از سراسر دنیا با یکدیگر به رقابت می پردازید. شما باید سوار بر تانک مخصوص خود شده و به رقابت دیگران بروید. این بازی یک عنوان fast-paced و اکشن است که روند کلی آن شامل رقابت های 3v3 یا سه به سه به صورت گروهی است.

 

Pico-Tanks-Multiplayer-Mayhem

دانلود Pico Tanks 60.0.0 – آپدیت جدید بازی اکشن «نبرد تانک‌های پیکو» اندروید دانلود Pico Tanks 60.0.0 – آپدیت جدید بازی اکشن «نبرد تانک‌های پیکو» اندروید
دانلود Pico Tanks 60.0.0 – آپدیت جدید بازی اکشن «نبرد تانک‌های پیکو» اندروید دانلود Pico Tanks 60.0.0 – آپدیت جدید بازی اکشن «نبرد تانک‌های پیکو» اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 25 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

1. این بازی در مرحله Pre-register قرار دارد و هنوز نسخه نهایی آن به صورت عمومی منتشر نشده است. به همین خاطر ممکن است این بازی روی بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود.
2. نسخه مود شده ای که برای این بازی عرضه شده است دارای قابلیت پول بی نهایت است. به خاطر آنلاین بودن بازی، این نسخه ممکن است از کار بیفتد و یا حساب کاربری شما را مسدود کند.
راهنمای نصب و اجرا
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.pandaarcade.picotanks را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.

3 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه