تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ماجرایی » امتیازی » دانلود Jumanji Epic Run 1.9.7 – بازی جومانجی دوی حماسی اندروید + مود

دانلود Jumanji Epic Run 1.9.7 – بازی جومانجی دوی حماسی اندروید + مود

اندروید 6.0 بازی اندرویدماجراییامتیازی 21 دی 1402 632 بازدید 0 دیدگاه

دانلود Jumanji Epic Run 1.9.7 – بازی جومانجی دوی حماسی اندروید + مود

بازی جومانجی: دوی حماسی

Jumanji Epic Run – جومانجی: دوی حماسی یک بازی ماجراجویانه فوق العاده زیبا و هیجان انگیز از استودیوی Crazy Labs by TabTale مخصوص دستگاه های اندروید است که بصورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. شما با شخصیت اصلی یعنی جومانجی همراه می شوید و در مکان هایی فوق العاده به دوندگی و ماجراجویی می پردازید. داستان کلی بازی در مورد دزدیده شدن Falcon Jewel است و شما مسئولیت پیدا کردن آن و بازگردانی آن به مکان اصلی اش را بر عهده دارید. اگر از علاقمندان به سبک رانر های بی پایان باشید احتمالا بازی Temple run را به یاد دارید و با ماموریت های خاطره انگیزاش تجربیات متفاوتی داشته اید، اما این بار نوبت به دکتر بریو استون (Bravestone) رسیده و قرار است به دنیای جومانجی برویم و جنگل را به آتش بکشیم، با وبسایت پرنده بازی ها و این ماجراجویی هیجان انگیز همراه باشید.

 

بازی جومانجی: دوی حماسی

 

جواهرات شاهین مقدس دزدیده شده اند و این شما هستید که باید آنها را پس بگیرید. شما می توانید با دوری از کفتارها، بالا رفتن از کوه، اجتناب از بهمن، سقوط از آبشارهای مرگبار و شکست دادن هر کسی که در راه شما قرار می گیرد به هدف خود برسید. از حیوانات خطرناک مانند کرگدن، عقاب، جگوار و غیره دوری کنید و مراقب باشید. در اینجا 4 نوع مسابقه وجود دارد، یکی از آنها را برای شلیک به دشمن انتخاب کنید و با آنها مبارزه کنید. از صخره های خطرناک بالا بروید و مانند یک غواص در آبشارهای بزرگ عمل کنید. بپرید، سر بخورید و جواهر مقدس را دریافت کنید. در طول سفر خود نیرو جمع کنید. محیط های جدید را باز کنید و از لباس های شگفت انگیز برای پیشرفت به سطح بعدی استفاده کنید. برای دانلود هر دو نسخه اصلی و اصلاح شده این بازی به باکس دانلود پرنده بازی ها مراجعه کنید و از نصب این بازی زیبا لذت ببرید.

دانلود Jumanji Epic Run 1.9.7 – بازی جومانجی دوی حماسی اندروید + مود دانلود Jumanji Epic Run 1.9.7 – بازی جومانجی دوی حماسی اندروید + مود
دانلود Jumanji Epic Run 1.9.7 – بازی جومانجی دوی حماسی اندروید + مود دانلود Jumanji Epic Run 1.9.7 – بازی جومانجی دوی حماسی اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 21 دی 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

10 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه