تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ماجرایی » Frostborn 1.32.27.67555 – بازی اکشن – ماجراجویی زاده ی سرما اندروید

Frostborn 1.32.27.67555 – بازی اکشن – ماجراجویی زاده ی سرما اندروید

اندروید 5.0 بازی اندرویدماجرایی 7 بهمن 1402 475 بازدید 0 دیدگاه

Frostborn 1.32.27.67555 – بازی اکشن – ماجراجویی زاده ی سرما اندروید

بازی زاده ی سرما

Frostborn: Coop Survival - زاده ی سرما در این بازی ماجراجویی اندرویدی وارد یک دنیای پر از ماجراهای مختلف و دیدنی شوید. تبدیل به یک وایکینگ جنگجو شده و نام خود را در تاریخ کهن سرزمین های اسکاندیناوی ثبت کنید. فراست بورن یک بازی نقش آفرینی و ماجراجویی میباشد که بازیکنان به صورت تعاونی میتوانند روش های زیادی را برای سرگرم کردن خود پیدا کنند. به عنوان مثال، سه دوست دیگر را به بازی در حالت تعاونی دعوت کنید یا با سایر بازیکنان در یک قبیله متحد شوید تا بطور مشترک یک پایگاه بسازید، به دشمنان حمله کنید و خیلی از موارد دیگر!

در بازی اندرویدی Frostborn شما قادر خواهید بود که در پایگاه اصلی خود املاک و منابع مختلف گردآوری کنید. همچنین باید در پایگاه خود در برابر حملات دشمنان و قبایل دیگر حفاظت کنید. برای این منظور، به دیوار های ضخیم و مقاوم، تله های مختلف و چندین ترفند دیگر نیاز خواهید داشت. به هیچ وجه به غریبه ها اجازه غارت پایگاه خود را ندهید. همچنین میتوانید وارد پایگاه های دیگر بازیکنان شده و با عبور از لایه دفاعی آنها، منابعشان را غارت کرده و یک کشتار دسته جمعی به راه بیاندازید!

 

Frostborn

 

بازی Frostborn در مدت زمان کم هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند که هم اکنون جدیدترین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی اش را ببینید و سپس در صورت تمایل با یک کلیک ان را از وبسایت پرنده بازی ها دانلود بکنید! توسعه دهنده بازی زاده سرما یک سری ویژگی های کلیدی برای بازی اش بیان کرده که از ان ها می توان به گرافیک خیره کننده اچ دی و واقعی، در دسترس بودن حالت Co-op برای بازی با دوستان نزدیک تا 4 نفر، در دسترس بودن دو حالت بازی PvP و PvE، امکان ایجاد کلن اختصاصی خود و یا ملحق شدن به کلن های دیگر بازیکنان سراسر جهان، ساخت پایگاه اختصاصی خود با طیف گسترده ای از ایتم ها، مشغول بودن در یک دنیای بزرگ، بازی در طیف گسترده ای از مکان ها و سیاه چال ها، در دسترس بودن طیف گسترده ای از سلاح ها برای استفاده در نبردها و یا محافظت از خود در برابر دشمنان خود، گیم پلی فوق العاده اعتیاداور با یک صداگذاری مهیج و به طور کلی ساخت بی نظیرش اشاره کرد!

Frostborn 1.32.27.67555 – بازی اکشن – ماجراجویی زاده ی سرما اندروید Frostborn 1.32.27.67555 – بازی اکشن – ماجراجویی زاده ی سرما اندروید
Frostborn 1.32.27.67555 – بازی اکشن – ماجراجویی زاده ی سرما اندروید Frostborn 1.32.27.67555 – بازی اکشن – ماجراجویی زاده ی سرما اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 7 بهمن 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

1 – بازی Frostborn آنلاین و اینترنتی است
2 – بازی هک نمی شود و نسخه مود ندارد [در زمینه مود سوال نفرمایید]
3 – نسخه جدید بازی بدون نیاز به دیتا عرضه شده است.

14 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه