تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » دانلود Blue Ninja 14.5 – بازی اکشن نـینجای آبـی برای اندروید

دانلود Blue Ninja 14.5 – بازی اکشن نـینجای آبـی برای اندروید

بازی اندرویداکشن 9 آبان 1401 328 بازدید 0 دیدگاه

Blue Ninja – نینجای آبی عنوان یک بازی اکشن جذاب و مهیج از استودیو بازی سازی Reese برای اندروید است که بصورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. بهترین بازی اکشن ابر قهرمان جهان را با عنوان عنکبوت قدرت بازی کنید. مانند یک ابر قهرمان واقعی مبارزه کنید.‏ به یک خیابان تاریک یا یک پارک در شهر بروید و با باندهای خلافکاری مانند یک مرد عنکبوتی واقعی مبارزه کنید. برای دانلود این بازی جذاب از سایت پرنده بازیها اماده اید؟

   

    

به عنوان یک ابر قهرمان واقعی با انواع جنایات مبارزه کنید. در اینجا شما باید در نقش یک نینجای آبی بازی کنید و در یک خیابان یا پارک تاریک در شهر بدوید و مانند یک نینجای واقعی مبارزه کنید و باندهای مختلف را شکست دهید. از مهارت های فوق العاده کونگ فوی نینجا استفاده کنید و در شهر بزرگ پر از گانگسترهای جنایتکار و روسای مافیا مبارزه کنید. به یک نینجای آموزش دیده عنکبوتی تبدیل شوید و جنایتکاران خطرناکی که به شهر حمله می کنند را با ابزارهای ابر قهرمانی نینجایی خود متوقف کنید. نیروهای پلیس و ارتش نمی توانند با روسای مافیایی و گانگسترها مبارزه کنند و به کمک یک نینجای ماهر و مرموز نیاز دارند که با آنها مبارزه کند و تمام اراذل و اوباش ها را در خیابان از بین ببرند. پس انتخاب کنید و تبدیل به یک ابرقهرمان فوق العاده شوید و شهر را نجات دهید.

   

 

    

   

    

💜 باکس دانلود پرنده بازیها
ℹ️ حجم: 85 - 95 مگابایت
💲 قیمت بازی: رایگان
⬇️ لینک های دانلود : (برای کاربران عضو سایت نیم بها محسوب میشود!)
🔐 رمز و منبع بازی : www.darkroid.ir
📣 نکته: برای اندروید +4.4
نکات تکمیلی

این پست در 9 آبان 1401 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

3 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه