تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ماجرایی » تفننی » Dungeon Crusher 7.0.10 – آپدیت بازی نقش آفرینی شکارچیان روح اندروید

Dungeon Crusher 7.0.10 – آپدیت بازی نقش آفرینی شکارچیان روح اندروید

اندروید 5.1 بازی اندرویدماجراییتفننی 29 اسفند 1402 289 بازدید 0 دیدگاه

Dungeon Crusher 7.0.10 – آپدیت بازی نقش آفرینی شکارچیان روح اندروید

بازی نابود کنندگان سیاهچاله: شکارچیان روح

Dungeon Crusher: Soul Hunters – نابود کنندگان سیاهچاله: شکارچیان روح این بازی را با یک انگشت می توانید انجام دهید. اگرچه گیم پلی این بازی ساده است، به سرعت معتاد آن خواهید شد. این بازی برای افراد تنبل طراحی شده است و نیازی به وقت گذاشتن ندارد. کاراکترهای شما در دانجئون کاوش می کنند، حتی زمانی که شما آفلاین هستید. هر زمان که دوست داشتید می توانید چیزهای ارزشمندی که آن ها جمع آوری کرده اند را برای خودتان بردارید. قهرمان هایی که جمع کرده اید را می توانید لول آپ کنید و از آن ها برای رقابت با سایر بازیکنان دیگر از سراسر جهان استفاده کنید. بیش از 100 کاراکتر منحصر به فرد در این بازی گنجانده شده است. می توانید از 9 مهارت کاراکتر خود برای شکست دادن دشمنانتان استفاده کنید.

   

Dungeon Crusher: Soul Hunters

  

با شکست دادن هیولاها غنائم ارزشمندی کسب خواهید کرد. با بیش از 1000 دستور العمل مختلف، غآیتم های جدید بسازید. کلن تشکیل دهید و آن را توسعه دهید. 8 درخت علمی با بیش از 100 مهارت مختلف وجود دارد. در حالت pvp با سایر بازیکنان مبارزه کنید. بیش از 10 مکان چشم گیر در این بازی گنجانده شده است. با انجام ماموریت ها و وظایف روزانه، پاداش های بیشتری کسب کنید. بیش از 10 هزار سطح مختلف در این بازی گنجانده شده است که شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم خواهد کرد. Dungeon Crusher بر روی اندورید 5.1 به بالا قابل اجراست.  Dungeon Crusher: Soul Hunters توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم پرنده بازی ها تصمیم گرفته است این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید  تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سایت ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

Dungeon Crusher 7.0.10 – آپدیت بازی نقش آفرینی شکارچیان روح اندروید Dungeon Crusher 7.0.10 – آپدیت بازی نقش آفرینی شکارچیان روح اندروید
Dungeon Crusher 7.0.10 – آپدیت بازی نقش آفرینی شکارچیان روح اندروید Dungeon Crusher 7.0.10 – آپدیت بازی نقش آفرینی شکارچیان روح اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 29 اسفند 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

10 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه