تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » تفننی » شبیه سازی » Food Truck Chef 8.44 – بازی سر آشپز و اغذیه فروشی سیار اندروید + مود

Food Truck Chef 8.44 – بازی سر آشپز و اغذیه فروشی سیار اندروید + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویدتفننیشبیه سازی 11 فروردین 1403 405 بازدید 1 دیدگاه

Food Truck Chef 8.44 – بازی سر آشپز و اغذیه فروشی سیار اندروید + مود

بازی سر آشپز و اغذیه فروشی سیار

Food Truck Chef™: Cooking Game - سرآشپز و اغذیه فروشی سیار بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آشپزی و تفننی از استودیوی Nukebox Studios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است. بازی Food Truck Chef هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در پرنده بازی ها، جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از وبسایت پرنده بازی ها دانلود کرده و برای روزها به گوشی میخکوب شوید!

  

Food Truck Chef

  

بازی اندروید توسط استودیوی بازی سازی Nukebox Studios برای گوشی های با سیستم عامل اندروید ساخته و به بازار عرضه شده است دارای ویژگی های زیادی می باشد که می تواند شما را به وجد بیاورد و در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. بازی سرآشپز و اغذیه فروشی سیار Food Truck Chef در سبک آشپزی می باشد که در آن شما به عنوان کاراکتر اصلی نقش یک سرآشپز بسیار حرفه‌ای را برعهده دارید که می توانند انواع و اقسام غذاها و فست فودها را درست کند و در زمان بسیار کوتاهی و با کیفیت بسیار عالی به دست مشتریان خود برساند و پول دریافت کند.

اما بازی سرآشپز و اغذیه فروشی سیار Food Truck Chef تفاوتی که با دیگر رستوران ها و بازی های آشپزی دیگر دارد این است که شما در یک ماشین ون به غذا سرو کردن می پردازید و می توانید به سراسر دنیا سفر کنید و در هر منطقه قرار می گیرید غذا های مخصوص همان مکان را آماده کنید. در این بازی غذاهایی مثل: پیتزا، همبرگر، کباب منقلی، سیب زمینی سرخ کرده و … وجود دارند. بازی قابلیت ویژه دیگری که دارد این است که شما می توانید ونی که در رستوران شما در آن قرار دارید را تزیین کنید و وسایل مورد نیاز خود را ارتقا بدهید تا هم کیفیت غذاهایتان بالا برود و هم سرعت عمل تان بیشتر شود. در ازای غذای خوب شما می توانید پول بیشتر و مشتریان بیشتر را نیز کسب کنید.

Food Truck Chef 8.44 – بازی سر آشپز و اغذیه فروشی سیار اندروید + مود Food Truck Chef 8.44 – بازی سر آشپز و اغذیه فروشی سیار اندروید + مود
Food Truck Chef 8.44 – بازی سر آشپز و اغذیه فروشی سیار اندروید + مود Food Truck Chef 8.44 – بازی سر آشپز و اغذیه فروشی سیار اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 11 فروردین 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

5 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
  • عرفان 1401/07/30

    برای وقت پر کردن عالیه 😂👌

    پاسخ : دقیقا 😍🎮

پس زمینه