تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » تفننی » My Talking Tom 2 4.6.0 – دانلود بازی کودکانه تام سخنگو 2 اندروید + مود

My Talking Tom 2 4.6.0 – دانلود بازی کودکانه تام سخنگو 2 اندروید + مود

اندروید 5.0 بازی اندرویدتفننی 6 اردیبهشت 1403 435 بازدید 0 دیدگاه

My Talking Tom 2 4.6.0 – دانلود بازی کودکانه تام سخنگو 2 اندروید + مود

بازی تام سخنگو 2

My Talking Tom 2 – تام سخنگو 2 نسخه دوم بازی – اپلیکیشن جالب، محبوب و سرگرم کننده تام سخنگو در سبک بازیهای شبیه ساز گربه از Outfit7 برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین و آخرین نسخه اش را همزمان با انتشار به همراه مود حضورتان معرفی کرده ایم و قرار است برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی My Talking Tom 2 در مدت زمان کم بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و تواسنته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از وبسایت پرنده بازی ها کنید و برای روزها با تام سخنگو مشغول شوید .

 

My Talking Tom 2

 

اگر از دنبال کننده های سایت باشید، می دانید که تا به امروز چندین نرم افزار در زمینه ی تاکینگ برای اندروید معرفی کرده ایم از تاکینگ تام و تاکینگ داگ بگیرید تا صحبت کردن با طوطی جذاب! امروز نیز قصد داریم یکی از جدیدترین برنامه های سرگرمی تاکینگ با نام My Talking Tom 2 را معرفی کنیم که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود می توانید یک بچه گربه ی دوست داشتنی را در موبایل اندرویدی خود به ارمغان بیاورید! همانند نسخه اول، شما می توانید به بچه گربه ی دوست داشتنی خود غذا دهید، با او بازی کنید و او را آنگونه که مایلید پرورش دهید‍! انواع خوراکی های مختلف از جمله توت فرنگی، کیوی، شیرینی و غیره در دسترس شما هستند که به گربه ی خود غذا دهید ؛ یک رخت خواب گرم و نرم وجود دارد تا بتوانید گربه ی دوست داشتنی خود را بخوابانید و حتی دستشویی برای گربه ی شما وجود دارد! طیف گسترده ای از ویژگی های جدید در نسخه 2 اضافه شده است که نظرتان را جلب میکند .

My Talking Tom 2 4.6.0 – دانلود بازی کودکانه تام سخنگو 2 اندروید + مود My Talking Tom 2 4.6.0 – دانلود بازی کودکانه تام سخنگو 2 اندروید + مود
My Talking Tom 2 4.6.0 – دانلود بازی کودکانه تام سخنگو 2 اندروید + مود My Talking Tom 2 4.6.0 – دانلود بازی کودکانه تام سخنگو 2 اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 6 اردیبهشت 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

2 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه