پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » Traffic Tour Classic 1.4.6 – تور ترافیکی : ماشین های کلاسیک اندروید

Traffic Tour Classic 1.4.6 – تور ترافیکی : ماشین های کلاسیک اندروید

اندروید 5.0 بازی اندرویدرانندگی 14 تیر 1403 10 بازدید 0 دیدگاه

Traffic Tour Classic 1.4.6 – تور ترافیکی : ماشین های کلاسیک  اندروید

بازی تور ترافیکی: ماشین های کلاسیک

Traffic Tour Classic – تور ترافیکی: ماشین های کلاسیک نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین از استودیوی بازی سازی Wolves Interactive است. اگر که شما هم از دوست‌داران اتومبیل‌رانی و تجربه رانندگی در سطح شهر هستید و از تجربه بازی‌هایی در این سبک لذت می‌برید، در این مطلب از سایت پرنده بازی ها برای شما عزیزان عنوان تازه‌ای را سراغ داریم که در آن می‌توانید رانندگی در جاده‌های شهری را با خودروهای کلاسیک تجربه کنید. این سبک از بازی‌ها که به رانندگی در ترافیک و جاده‌هایی شلوغ معروف هستند، در ابتدا توسط چند مرکز بازی‌سازی با ماشین‌هایی مدرن و اسپرت رونمایی شدند که به نوبه خود با محبوبیت بسیاری هم همراه شدند. این بار، با معرفی عنوان جدیدی در این سبک به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم که در آن می‌توانید رانندگی شهری را با خودروهای کلاسیک تجربه کنید.

 

Traffic Tour Classic

  

در این بازی فرصتی برای شما مهیا شده تا بتوانید با انتخاب اتومبیل دلخواه خود در سبک کلاسیک، به رانندگی در شهر و یا بزرگراه‌های شلوغ بپردازید. این بازی به مانند دیگر بازی‌های هم‌سبک خود، رانندگی در مسیری بی‌پایان را پیش روی شما می‌گذارد که می‌توانید با کسب و ارتقای امتیاز در طی مراحل مختلف آن، اقدام به خریداری اتومبیل‌های کلاسیک و دلخواه خود کنید. گرافیک زیبا و چشم‌نواز، امکان انتخاب و رانندگی با ده‌ها اتومبیل کلاسیک و جذاب و … از مهم‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Traffic Tour Classic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از پرنده بازی ها دریافت نمایید.

Traffic Tour Classic 1.4.6 – تور ترافیکی : ماشین های کلاسیک  اندروید Traffic Tour Classic 1.4.6 – تور ترافیکی : ماشین های کلاسیک  اندروید Traffic Tour Classic 1.4.6 – تور ترافیکی : ماشین های کلاسیک  اندروید Traffic Tour Classic 1.4.6 – تور ترافیکی : ماشین های کلاسیک  اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 14 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

برای اجرای این بازی می بایست اینترنت خود را متصل کنید. اگر در حالت عادی موفق به ورود به صفحه اصلی بازی نشدید، ابتدا آی پی خود را تغییر داده و مجدداً تلاش کنید.

3 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]