تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » Race Max Pro – بازی مود شده رانندگی ریس مکس پرو برای اندروید

Race Max Pro – بازی مود شده رانندگی ریس مکس پرو برای اندروید

اندروید 8.0 بازی اندرویدرانندگی 12 تیر 1403 4 بازدید 0 دیدگاه

Race Max Pro – بازی مود شده رانندگی ریس مکس پرو برای اندروید

بازی ریس مکس پرو

Race Max Pro – Car Racing - ریس مکس پرو یک بازی ماشین مسابقه ای و ریسینگ هیجان انگیز و آفلاین با گیم پلی اعتیادآور از Revani برای اندروید است. هیجان سرعت همان چیزی است که بسیاری از ما در سر خود داریم. این عنوان دارای یکی از اعتیادآور ترین گیم پلی های موجود در دنیای بازی های ریسینگ اندرویدی است. برای شروع رقابت ها تنها بر روی انتهای مسیر تمرکز کنید و پای تان را بر روی پدال گاز فشار دهید تا بتوانید پیش از دیگر رقبای تان از خط پایان عبور کنید. در ادامه برای دانلود نسخه جدید این بازی  جذاب همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید...🥳

 

Race Max Pro – Car Racing

  

Race Max Pro خودتان را برای رقابت های هیجان انگیز آماده کنید! عنوان بازی جذاب Race Max Pro به شما این امکان را میدهد تا بتوانید تجربه ای بینظیر از رانندگی با خودروهای مختلف را بدست آورید و با قرار گرفتن در پیست های مسابقه ای خاص و خارق العاده با حریفان حرفه ای به رقابت بپردازید. 

در این گیم انواع مختلف ماشین ها از شرکت های خودروسازی معروف وجود دارد که بسته به سلیقه و میزان سرمایه خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کرده و با انجام سفارشی سازی وارد پیست های مسابقه ای شوید. سری مسابقات خیابانی همیشه هیجان خاص خودش را داشته و یکی از محدود مسابقه های است که کمک میکند به لطف انجام حرکات نمایشی از جمله دریفت قدرت و مهارت خود را به دیگر رقیبان نشان دهید. 

بازی Race Max Pro – Car Racing از آن دسته عناوینی است که پس از اجرای آن می‌توانید گذر زمان را فراموش کرده و خود را در دنیای سرعت غرق کنید. در حال حاضر این بازی مهیج با بیش از 5 میلیون دانلود از سراسر جهان توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط پلیر های خودش دریافت نماید. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه اصلی این بازی را به صورت کاملا رایگان از لینک های مستقیم از پرنده بازی ها دریافت کنید.

Race Max Pro – بازی مود شده رانندگی ریس مکس پرو برای اندروید Race Max Pro – بازی مود شده رانندگی ریس مکس پرو برای اندروید Race Max Pro – بازی مود شده رانندگی ریس مکس پرو برای اندروید Race Max Pro – بازی مود شده رانندگی ریس مکس پرو برای اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 12 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

7 ستاره توسط 2 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه