تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » شبیه سازی » BitLife Life Simulator 3.14.4 – دانلود بازی بیت‌ لایف شبیه سازی زندگی +مود

BitLife Life Simulator 3.14.4 – دانلود بازی بیت‌ لایف شبیه سازی زندگی +مود

اندروید 6.0 بازی اندرویدشبیه سازی 11 تیر 1403 10 بازدید 0 دیدگاه

BitLife Life Simulator 3.14.4 – دانلود بازی بیت‌ لایف شبیه سازی زندگی +مود

بازی بیت لایف : شبیه ساز زندگی

BitLife – Life Simulator – بیت لایف – شبیه ساز زندگی از آن دسته بازی هایی است که سبک بازی شبیه سازی دارد و قطعا خاص و متفاوت است که طرفداران و طرفداران خود را دارد. حتماً از خود می پرسید که زندگی در BitLife چگونه است؟ این سوال پاسخ ساده ای دارد و با نصب و اجرای بازی می توانید نحوه بازی را یاد بگیرید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک شهروند خوب باشید و قبل از مرگ کاری ارزشمند انجام دهید؟ در این بازی می توانید ظاهر خوبی داشته باشید و رقابت جذابی برای خود ایجاد کنید. انتخاب های بزرگ و کوچک تاثیر زیادی بر بازی دارند، حتی زمانی که بیشتر مردم در تلاش هستند تا تصمیم درستی بگیرند. آیا شما هم می خواهید تصمیم درستی را انتخاب کنید؟ می توانید با عشق زندگی خود ازدواج کنید و بچه دار شوید. در طول مسیر تحصیلات خوبی داشته باشید. همه این موارد را می توان در بازی و برنامه Bitlight شبیه سازی کرد. در واقع، شما قادر خواهید بود مسیرهای مورد علاقه خود را دنبال کنید، خوب یا بد، مهم نیست، این انتخاب شماست که مهم است.

 

BitLife – Life Simulator

  

 در این بازی می توانید با مرد یا زن رویا های خود ازدواج کنید، فرزند داشته باشید، و شغل خوبی برای خود انتخاب کنید. یا شاید بخواهید به همسر تان خیانت کنید و رابطه مخفی داشته باشید، خلافکار شوید، قاچاق کنید، به زندان بروید، آشوب به پا کنید. همه چیز به شما بستگی دارد. این بازی سراسر تصمیماتی است که شما اتخاذ می کنید. این تصمیمات را باید از میان منو هایی که برایتان به نمایش گذاشته می شوند اتخاذ کنید و نتیجه آنها را ببینید. با شروع بازی به صورت تصادفی در یک کشور به دنیا می آیید و پدر و مادری دارید که وظیفه بزرگ کردن تان را به عهده دارند. به عنوان یک نوزاد، در ابتدا نمی توانید آنچنان با دنیا تعامل داشته باشید و تمام کاری که می توانید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید. رفته رفته که سن و سال تان زیاد می شود تعامل با دنیا هم بیشتر می شود. از ۴ سالگی می توانید با پدر و مادر تان صحبت کنید و از آنها پول بخواهید. در شش سالگی می توانید به مدرسه بروید و در سنین بالا تر می توانید به باشگاه بروید، گواهی نامه بگیرید، به سینما بروید، به کتابخانه بروید، یوگا و مدیتیشن کنید، مسافرت بروید. در این میان هم ممکن است در مکان هایی مثل سینما و کتابخانه با فردی آشنا شوید و او را به کافی شاپ دعوت کنید و یک رابطه عاشقانه را شروع کنید.

BitLife Life Simulator 3.14.4 – دانلود بازی بیت‌ لایف شبیه سازی زندگی +مود  BitLife Life Simulator 3.14.4 – دانلود بازی بیت‌ لایف شبیه سازی زندگی +مود  BitLife Life Simulator 3.14.4 – دانلود بازی بیت‌ لایف شبیه سازی زندگی +مود  BitLife Life Simulator 3.14.4 – دانلود بازی بیت‌ لایف شبیه سازی زندگی +مود
نکات تکمیلی

این پست در 11 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

ویژگی مود :
• فعال بودن بخش Bitzenship
• فعال بودن قابلیت God Mode
• امکان استفاده از Time Machine به صورت رایگان
• فعال بودن قابلیت Boss Mode (برای فعالسازی این ویژگی باید از قسمت منوی بالا سمت چپ به قسمت Job packs بروید و سپس گزینه Actor را انتخاب کنید و گزینه Get it now را انتخاب کنید تا این پک به صورت رایگان خریداری شود.)

3 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه