تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » ورزشی » Takashi Ninja Warrior 3.0.2 – بازی اکشن نینجای تاکاشی اندروید + مود

Takashi Ninja Warrior 3.0.2 – بازی اکشن نینجای تاکاشی اندروید + مود

اندروید 7.0 بازی اندرویداکشنورزشی 10 تیر 1403 10 بازدید 0 دیدگاه

Takashi Ninja Warrior 3.0.2 – بازی اکشن نینجای تاکاشی اندروید + مود

بازی نینجای تاکاشی

Takashi Ninja Warrior – نینجای تاکاشی که با نام کامل Takashi Ninja Warrior – Shadow of Last Samurai در گوگل پلی به انتشار رسیده نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Horizon Games Ltd است. اگر شما نیز از دوست‌داران سری بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی هستید، بازی اندرویدی فعلی شما را با یک افسانه مهیج و جذاب با حضور انواع مختلف شخصیت‌ها همراه خواهد کرد. در این بازی شما به عنوان یکی از جنگجویان افسانه‌ای دنیا ایفای نقش می‌کنید که با خیزش خود سعی می‌کند در برابر نیروهای تاریکی‌ها ایستادگی کرده و دشمنان خود را از پای درآورد. گیم‌پلی منحصر به فرد، امکان ایفای نقش در یک محیط زیبای 3 بعدی و جذاب از مهم‌ترین خصوصیاتی است که در همان ابتدای بازی با آن رو به رو خواهید شد.

 

Takashi – Ninja Warrior

  

این بازی که در واقع روایت‌گر یک عصر باستانی از کشور ژاپن و افسانه نینجاهای آن است، شما را به یک ماجحراجویی جذاب و سرگرم‌کننده دعوت می‌کند که بتوانید از تجربه مراحل متعدد آن لذت ببرید. در مسیر این بازی، شما با انواع مختلف شخصیت‌ها، مهارت‌های شمشیرزنی و همچنین یک محوریت داستانی عمیق سر و کار خواهید داشت که باید با یادگیری هرچه بهتر مهارت‌های خود، در مسیر کشتار دشمنان و رویارویی ا انواع مختلف نیروهای تاریکی قدم بردارید.هم اکنون می توانید بازی Takashi – Ninja Warrior را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از پرنده بازی ها دانلود کنید.

Takashi Ninja Warrior 3.0.2 – بازی اکشن نینجای تاکاشی اندروید + مود Takashi Ninja Warrior 3.0.2 – بازی اکشن نینجای تاکاشی اندروید + مود Takashi Ninja Warrior 3.0.2 – بازی اکشن نینجای تاکاشی اندروید + مود Takashi Ninja Warrior 3.0.2 – بازی اکشن نینجای تاکاشی اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 10 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

راهنمای نصب و اجرا
در نسخه مود بازی، پول خرج کنید تا بجای کم شدن زیاد شود!

6 ستاره توسط 2 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه