تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی کامپیوتر » اکشن » ماجرایی » دانلود بازی Ereban Shadow Legacy برای کامپیوتر

دانلود بازی Ereban Shadow Legacy برای کامپیوتر

ویندوز 10 (x64) بازی کامپیوتراکشنماجرایی 8 تیر 1403 14 بازدید 0 دیدگاه

دانلود بازی Ereban Shadow Legacy برای کامپیوتر

بازی اربان: میراث سایه

Ereban: Shadow Legacy یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت Baby Robot Games توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در آوریل 2024 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این عنوان یک بازی پلتفرمر مخفی کاری سریع است که در آن شما تبدیل به Ayana، آخرین نسل یک نژاد فراموش شده می شوید. از قدرت‌های سایه عرفانی، ابزارهای با فناوری پیشرفته استفاده کنید و برای کشف حقیقت گذشته خود و کلید نجات یک جهان خاکستری در حال مرگ، اجتناب کنید یا بکشید. در گیم پلی بازی "اربان: میراث سایه" شما می توانید با قابلیت Shadow Merge ترکیبی بی سابقه از مخفی کاری و سایه ها را تجربه کنید. در سایه‌ها شیرجه بزنید و آزادانه در میان آنها حرکت کنید تا از دیوارها بالا بروید، به مکان‌های غیرقابل دسترس برسید، از پوشش حمله کنید یا به صورت غیرقابل مشاهده پیشروی کنید. شما باید ویرانه‌های شهرهای بی‌جان را کشف کنید، به تأسیسات علمی تخیلی حک شده در معابد باستانی نفوذ کنید و اتحادهایی ایجاد کنید تا رمز و راز این که چه کسی هستید.

گیم‌پلی بازی بر پایه مخفی‌کاری و پلتفرمینگ است. Ayana می‌تواند از سایه‌ها برای پنهان شدن از Helios ها استفاده کند و از طریق حرکات پارکور از موانع عبور کند. او همچنین از سلاح‌های مختلفی مانند شمشیر و کمان برای مبارزه با Helios ها استفاده می‌کند. از جمله ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به گرافیک بصری خیره‌کننده با سبک هنری منحصر به فرد، داستان جذاب و پرماجرا با شخصیت‌های به یاد ماندنی، گیم‌پلی مخفی‌کاری و پلتفرمینگ چالش‌برانگیز، سیستم مبارزات روان و هیجان‌انگیز و همچنین تنوع در محیط‌های بازی اشاره کنیم. بازی پس از انتشار نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است عموم منتقدان از گرافیک بازی، داستان جذاب و گیم‌پلی چالش‌برانگیز آن تمجید می‌کنند. پس در کل می‌توان گفت که اگر به دنبال یک بازی اکشن-ماجراجویی با المان‌های مخفی‌کاری و پلتفرمینگ هستید، بازی Ereban: Shadow Legacy می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی Ereban Shadow Legacy برای کامپیوتر دانلود بازی Ereban Shadow Legacy برای کامپیوتر دانلود بازی Ereban Shadow Legacy برای کامپیوتر دانلود بازی Ereban Shadow Legacy برای کامپیوتر
نکات تکمیلی

این پست در 8 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

حجم فایل: 3.3گیگابایت
تاریخ انتشار: APR-10-2024
قیمت: 24.99 دلار
رمز فایل: www.downloadha.com
راهنمای نصب و اجرا
آموزش نصب نسخه RUNE:
1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.
2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.
3) به نصب بازی بپردازید.
4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.
سیستم مورد نیاز
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel i5-6500 or Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or Equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

3 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه